کد خبر: 78706
A

پیرهادی: اقتصادی های لیست شورای ائتلاف پررنگ‌تر شدند

سخنگوی شورای ائتلاف عنوان کرد: آنچه که مردم در کف جامعه مطالبه می‌کنند مباحث اشتغال و اقتصاد است. اصلاحی که صورت گرفت این بود که رویکرد اقتصادی پررنگ‌تر شد. جایگاه مجلس امروز دچار ضعف جدی است و مردم مطالبه‌ای دارند که این ضعف تبدیل به قوت شود و به دولت کمک کند و نظارت کنند.

پیرهادی: اقتصادی های لیست شورای ائتلاف پررنگ‌تر شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن پیرهادی در نشست خبری مشترک با حدادعادل و پرویز سروری گفت: در این دوره از اقدامات و فعالیت‌هایی که شورای ائتلاف داشت، چند نکته متمایز از سایر دوره‌ها داشتیم که یکی بحث جوان‌گرایی است که یک مزیت در جهت گام دوم است.

وی افزود: نکته بعدی حضور بانوان بود. یکی از ایراداتی که گرفته می‌شد همین موضوع بود که این دور برطرف شد. نکته سوم مشارکت و دخالت مستقیم مردم برای تعیین لیست بود و ده نفر با نظر مستقیم مردم انتخاب شدند.

پیر هادی یادآور شد: شاکله لیست هم از مردم نظرسنجی شد. این یک نقطه عطف در سیاست‌گذاری‌هایی بود که انجام شد. در این دوره تلاش بود که علاوه بر تشکل‌ها از مردم هم استفاده شود و این مشارکت مردم نعمتی است که باید قدر بدانیم و در دور‌ های بعد هم از آن استفاده کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف عنوان کرد: آنچه که مردم در کف جامعه مطالبه می‌کنند مباحث اشتغال و اقتصاد است. اصلاحی که صورت گرفت این بود که رویکرد اقتصادی پررنگ‌تر شد. جایگاه مجلس امروز دچار ضعف جدی است و مردم مطالبه‌ای دارند که این ضعف تبدیل به قوت شود و به دولت کمک کند و نظارت کنند./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر