کد خبر: 78961
A
سرلیست اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم:

اصلاح‌طلبِ واقع‌گرا و متکی بر خرد جمعی هستم/ مردم شیوه عمل مرا می‌شناسند

مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، خود را فردی اصلاح‌طلب اما واقع‌گرا معرفی کرد و گفت: چهار دوره نماینده مجلس بودم و مردم شیوه عمل مرا به خوبی می‌شناسند. مجلس را محل تنازع و دعوا نمی‌دانم و اگر بر سر موضوعی به قطعیت برسم، سعی می‌کنم دیگران حتی رقبا را قانع کنم تا چیزی به نفع مردم تصویب شود.

اصلاح‌طلبِ واقع‌گرا و متکی بر خرد جمعی هستم/ مردم شیوه عمل مرا می‌شناسند

به گزارش دیده بان ایران؛ مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در پاسخ این سوال که «در صورت رأی‌آوری و ورود به مجلس یازدهم شبیه به کدام یک از نمایندگان اصلاح‌طلب عمل خواهید کرد» گفت: هر کسی شیوه عملکرد خاص خودش را دارد. من چهار دوره در مجلس بودم و مردم شیوه عمل مرا به خوبی می‌شناسند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب توضیح داد: بنده فردی اصلاح‌طلب ولی واقع‌گرا و متکی بر مشورت و خرد جمعی هستم. اگر به نتیجه‌ای برسم، تا آخر می‌ایستم و آن موضوع را پیگیری خواهم کرد.

این نامزد اصلاح‌طلب انتخابات مجلس یازدهم در تهران توضیح داد: مجلس را محل تنازع و دعوا نمی‌دانم و سعی می‌کنم اگر بر سر موضوعی به نتیجه رسیدم، با اقناع دیگران حتی رقبا، دستاوردی برای این جریان داشته باشم.

انصاری تاکید کرد: مجلس محل وضع قوانین، اعمال نظارت و در نهایت رفع مشکلات مردم است. ما برای کار دیگری مجلس نمی‌رویم. بنابراین باید از هر چیزی که منافع مردم را تامین کند با شجاعت دفاع کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: شجاعت گاهی در این است که بکوشیم آرای سایرین را با استدلال جلب کنیم، تا به نفع مردم چیزی تصویب شود. گاهی هم شرایط ایجاب می‌کند از طرف مردم با جدیت موضوعی را دنبال کنیم و به آنها گزارش دهیم.

نامزد انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم در آخر گفت: سعی دارم در صورت رأی‌آوری، به امانت‌داری در وکالت مردم پایبند بمانم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر