کد خبر: 79324
A

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: مردم از سفررفتن خودداری کنند/ با گرم شدن هوا کرونا فروکش می کند

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها مردم باید از سفر رفتن و ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: مردم از سفررفتن خودداری کنند/ با گرم شدن هوا کرونا فروکش می کند

به گزارش دیده بان ایران، اکبر ترکی با اشاره به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا، بیان کرد: از آنجا که این بیماری از طریق تنفس و تماس با سطوح آلوده منتقل می شود، هر چقدر که تجمع کمتر باشد و افراد در اماکن عمومی کمتر حاضر شوند احتمال مبتلا شدن به این ویروس کمتر است.

وی در ادامه اظهار کرد: در طی دو و الی سه هفته آینده با گرم تر شدن هوا شاهد فروکش کردن این بیماری خواهیم بود ولی باید در این بازه مردم به اقدامات پیشگیرانه و دستور العمل های کارشناسی توجه داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: یکی از پیشنهادات در شرایط کنونی تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال است و ان شاءالله در تابستان می توان با ادامه سال تحصیلی این عقب افتادگی را جبران کرد. ولی اگر این اقدام صورت گرفت مردم نیز باید از سفر رفتن و ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم باید با رعایت اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ سلامت خود تلاش کنند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر