کد خبر: 79424
A

نماینده عضو جبهه پایداری مجلس دهم: اصلاح طلبان دلیل کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات این دوره مجلس پایین بوده به این خاطر است که عملکرد اکثریت مجلس دهم و همچنین دولت باعث ناامیدی مردم شده است.

نماینده عضو جبهه پایداری مجلس دهم: اصلاح طلبان دلیل کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند

به گزارش دیده بان ایران؛  وی افزود: امروز بار سنگینی بر دوش مجلس یازدهم است که باید مردم را امیدوار کند تا بتوانیم عقب‌افتادگی که در ارتباط با حضور در پای صندوق‌های رأی است را جبران کنیم.

عضو فراکیسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اینکه اصلاح‌طلبان درصدند اینگونه القا کنند که به خاطر عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی پایین بوده باید بگوییم که درست می‌گویند. دقیقاً رد پای اصلاحات نسبت به کاهش حضور مردم در این موضوع دقیقاً نشان‌دهنده آن است که رد پای آنها وجود دارد و اصلاح‌طلبان در ارتباط با این موضوع برنامه‌ریزی کرده‌اند که رضایت‌مندی مردم را به نظام کاهش دهند و طبیعتاً برای رسیدن به اهداف سیاسی خودشان ولو نظام قربانی شود راضی هستند که این اتفاق بیفتد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: کاهش حضور مردم در انتخابات به خاطر عدم رضایت از مجلس دهم است که اکثریت آن را اصلاح‌طلبان تشکیل می‌دهند لذا دولت اگرچه خود را دولت اعتدال می‌نامد اما تحت تأثیر مستقیم اصلاح‌طلبان است./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر