کد خبر: 79427
A
دیده بان ایران:

جلیل محبی به ستاد امر به معروف برگشت

معاون رسانه‌ای ستاد امر به معروف در حالی در گفت و گو با سایت انصاف عنوان کرده است که با استعفای آقای محبی موافقت نشده بود که جلیل محبی 29 بهمن به روزنامه آرمان ملی صراحتاً اعلام کرده بود که ستاد امر به معروف با استعفای او به دلیل ارائه لیست انتخاباتی موافقت کرده است.

جلیل محبی به ستاد امر به معروف برگشت

به گزارش دیده بان ایران؛ معاون رسانه‌ای ستاد امر به معروف خبر داده است که جلیل محبی ، رییس ستاد امر به معروف که در هفته‌های گذشته خبر استعفای خود از ستاد را اعلام کرد، به سمت قبل خود بازگشته است.

انصاف نیوز در همین رابطه از قول مصباحی نوشت: «با استعفای آقای محبی موافقت نشد و ایشان به کار خود برگشتند، البته خودشان هم بیو توییترشان را اصلاح کردند و فکر می‌کنم چیزی در مورد این موضوع در توییتر نوشتند اما زیاد دیده نشده است.»

معاون رسانه‌ای ستاد امر به معروف در حالی در گفت و گو با سایت انصاف عنوان کرده است که با استعفای آقای محبی موافقت نشده بود که جلیل محبی 29 بهمن به روزنامه آرمان ملی صراحتاً اعلام کرده بود که ستاد امر به معروف با استعفای او به دلیل ارائه لیست انتخاباتی موافقت کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

جلیل محبی: برای ارائه لیست انتخاباتی استعفا دادم/ وقتی تفرق بین انقلابیون را دیدم به فکر انتشار لیستی بدون سرلیست افتادم/ تاجزاده در مناظره با من شکست سختی خورد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر