کد خبر: 79445
A

برخی بازیکنان مشکوک به کرونا هستند/ باشگاه ملوان: پنج بازیکن ما مشکوک به بیماری کرونا هستند

با توجه به مشاهده شدن بازیکنانی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در لیگ دسته یک، سازمان لیگ هم‌چنان به برگزاری بازی‌ها پافشاری می‌کند.

برخی بازیکنان مشکوک به کرونا هستند/ باشگاه ملوان: پنج بازیکن ما مشکوک به بیماری کرونا هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، بسیاری از رویدادهای ورزشی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی به تعویق افتاده است.

 

در این میان فدراسیون فوتبال به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و هم‌چنین لیگ دسته یک پافشاری می‌کند و قصد دارد رقابت‌های فوتبال را بدون حضور تماشاگر برگزار کند.

 

با این وجود در لیگ دسته یک اتفاقاتی افتاده است که خیلی از تیم‌های لیگ یکی سلامتی خود را در خطر دیده‌اند. باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرده است که در بازگشت از بابل و دیداری که مقابل تیم رایکا داشتند، چند تن از بازیکنان و اعضای این تیم با بروز علائم اولیه این بیماری، تحت مداوا قرار گرفتند.

 

هم‌چنین باشگاه ملوان اعلام کرده است که پنج بازیکن این تیم گیلانی دچار مشکلات تنفسی بوده‌اند و مشکوک به بیماری کرونا هستند.

 

بروز این اتفاقات موجب شده است که خیلی از تیم‌ها نسبت به این مساله واکنش داشته باشند و تمایلی به ادامه دادن رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک نداشته باشند.

 

طبق آخرین موضع سازمان لیگ در جواب به اعتراض باشگاه سپیدرود رشت، قرار بر این شده است که مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک با همان روال قبلی ادامه پیدا کند و این مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار شود./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر