کد خبر: 79580
A

احمد شیرزاد: انگار قرار است کشور توسط افراطی‌های یک جناح اداره شود

احمد شیرزاد گفت: برای مقابله با این خطرات و تهدیدها بیش از هر چیز دیگری به همدلی نیاز داریم. معنی وحدت این است که به عنوان شهروندان ایران‌زمین همه را بپذیریم؛ همان‌طور که حاج‌قاسم سلیمانی در فیلمی که بارها و بارها پخش شده است می‌گوید آن دختر کم‌حجاب هم دختر من و شماست.

احمد شیرزاد: انگار قرار است کشور توسط افراطی‌های یک جناح اداره شود

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد شیرزاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به ضرورت وحدت در کشور اظهار داشت: ما در شرایطی به سر می‌بریم که هر عقل سلیمی می‌گوید بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز داریم.  به هر حال هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ سیاسی شدیداً تحت ‌فشاریم.

 

اکسیر نجات‌بخش برای کشور چیزی به جز همگامی همه با یکدیگر نیست

 

نماینده ادوار مجلس در ادامه سخنانش گفت: همچنین با در نظر گرفتن ضربه‌ای که اخیراً آمریکایی‌ها با شهید کردن فرمانده رشید ما حاج‌قاسم سلیمانی وارد کردند- که البته خوشبختانه به درگیری نظامی منتهی نشد- باید بدانیم در چنین شرایطی اکسیر نجات‌بخش برای کشور چیزی به جز همگامی همه با یکدیگر نیست. البته متاسفانه حادثه هواپیما در صفوف ملت شکاف انداخت و اکنون شاهد فضای دوقطبی نامناسب و نگران‌کننده‌ای از لحاظ فکری هستیم.

 

به عنوان شهروندان ایران‌زمین همه را بپذیریم

 

شیرزاد افزود: برای مقابله با این خطرات و تهدیدها بیش از هر چیز دیگری به همدلی نیاز داریم. معنی وحدت این است که به عنوان شهروندان ایران‌زمین همه را بپذیریم؛ همان‌طور که حاج‌قاسم سلیمانی در فیلمی که بارها و بارها پخش شده است می‌گوید آن دختر کم‌حجاب هم دختر من و شماست.

 

تریبون به دست کسانی می‌افتد که افکار افراطی خود را به زبان می‌آورند

 

او در ادامه توضیح داد: با وجود این فضای شفاف و قابل درک متاسفانه در بعضی از اجتماعات  تریبون به دست کسانی می‌افتد که افکار افراطی خود را به زبان می‌آورند، که برخی سهوی است و گروهی هم البته می‌گویند عمداً می‌خواهیم کشور را یک جناح اداره کند. این روند برای مردم آزاردهنده است.

 

احمد شیرزاد در پایان صحبت‌هایش گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که گویی قرار است کشور توسط افراطی‌های یک جناح اداره شود، که این بسیار هزینه‌ساز و حتی خطرناک است./ اعتمادآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر