کد خبر: 79674
A

شانه خالی کردن نمکی از مسئولیت های مقابله با کرونا

آقای نمکی بر اساس بخشنامه جنابعالی تمام تولیدات ماسک و ملزومات در اختیار هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته بنابراین اگر وزارت یا سازمانی همراهی نکرده است به صراحت اعلام کنید. جای بسیار تعجب است که درحالی که مسئولیت فرماندهی مقابله با کرونا به وزارت بهداشت داده شده و انتقادات شدیدی متوجه مدیریت شیوع بیماری از عدم قرنطینه شهرها تا عدم تعطیلی مراکز جمعیتی و ادارات و ... متوجه این وزارتخانه است، نامه ای اخیر نمکی به رییس جمهوری شبهات زیادی در خصوص عدم مدیریت کامل وزارت بهداشت مطرح کرده است. در حالی که بدیهی ترین اقدام اولیه در مقابله با بیاری های واگیردار، قرنطینه محل شیوع می باشد ، وزارت بهداشت آن قدر دست روی دست گذاشت تا این بیماری از مرکز اولیه به همه شهرهای کشور تکثیر شود.

شانه خالی کردن نمکی از مسئولیت های مقابله با کرونا
دیده بان ایران: آقای نمکی بر اساس بخشنامه جنابعالی تمام تولیدات ماسک و ملزومات در اختیار هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته  بنابراین اگر وزارت یا سازمانی همراهی نکرده است به صراحت اعلام کنید.
 
 
 جای بسیار تعجب است که درحالی که مسئولیت فرماندهی مقابله با کرونا به وزارت بهداشت داده شده و انتقادات شدیدی متوجه مدیریت شیوع بیماری از عدم قرنطینه شهرها تا عدم تعطیلی مراکز جمعیتی و ادارات و ... متوجه این وزارتخانه است، نامه ای اخیر نمکی به رییس جمهوری شبهات زیادی در خصوص عدم مدیریت کامل  وزارت بهداشت مطرح کرده است.

 

در حالی که بدیهی ترین اقدام اولیه در مقابله با بیاری های واگیردار، قرنطینه محل شیوع می باشد ، وزارت بهداشت آن قدر دست روی دست گذاشت تا این بیماری از مرکز اولیه به همه شهرهای کشور تکثیر شود.

 

حال اینکه وزیر بهداشت که خود مسئول توزیع. اقلام بهداشتی است و در مصوبه ای فروش این اقلام در داروخانه ها را ممنوع کرده بود تا از طریق مراکز بهداشتی به توزیع رایگان آنها بپردازد دست به قلم شده و تولیدکنندگان را زیر سوال میبرد.

 

اشاره نمکی در این نامه به کمبود ماسکی است که بنا به هشدارهای بهداشتی خودش کم ترین اثرگذاری را در جلوگیری از ابتلا به کرونا دارد.

 

این شرایط بحرانی نشان میدهد نمکی باید نظارت خود را کامل کرده و تلاش نماید به صراحت و بسیار روشن دست های پشت پرده را روشن کند. آقای نمکی جامعه ایرانی منکر زحمات شما نیست اما بدون پرده و شفاف با مردم سخن بگوید و رازهای پشت پرده را  عنوان کنید .بدانید که تیم پزشکی و تلاشگران عزیز تیمهای پزشکی هم مورد حمایت مقام معظم رهبری هستند و هم مردم قدردان عزیزان پزشک ، پرستار و تمام ارکان درگیر در بیمارستانها ،درمانگاهها و مراکز پزشکی کشور هستند. بنابراین به صراحت بگوید و بدانید که مردم حامی شما خواهند بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر