کد خبر: 80067
A

فیفا همچنان در حال نقره داغ کردن باشگاه ها/ استقلال به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار به شفر محکوم شد

حکم جریمه ۵۵۰ هزار دلاری در پی شکایت وینفرد شفر از استقلال توسط فیفا صادر شد. تا به امروز فیفا سه رای قطعی علیه استقلال و به سود جپاروف، منشا و شفر داده، ولی پیش‌بینی می‌شود این احکام سنگین همچنان ادامه داشته باشد و شکایات نفراتی مثل آندره‌آ استراماچونی، ساشا شفر، باشگاه پاختاکور (برای رضایت‌نامه ایسما) و ... از راه برسد و باشگاه ایرانی را با مشکلات و چالش‌های بیشتری مواجه کند.

فیفا همچنان در حال نقره داغ کردن باشگاه ها/ استقلال به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار به شفر محکوم شد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ وینفرد شفر که بعد از جدایی پُر سر و صدا از استقلال و حواشی زیادی که بعد از آن به وجود آمد، تصمیم به شکایت از این باشگاه گرفت، حالا حکم فیفا را به سود خود می‌بیند و در انتظار پرداخت مطالبات‌اش از سوی آبی‌ها است که البته اگر این اتفاق نیفتد، جرایم سنگین‌تری برای استقلال صادر خواهد شد.

همانطور که انتظار می‌رفت و گفته شده بود، جریمه ۵۵۰ هزار دلاری در پی شکایت وینفرد شفر از استقلال توسط فیفا صادر شد و حالا باشگاه ایرانی دو هفته فرصت دارد تا این مبلغ را پرداخت یا به فیفا اعتراض کند.

تا به امروز فیفا سه رای قطعی علیه استقلال و به سود جپاروف، منشا و شفر داده، ولی پیش‌بینی می‌شود این احکام سنگین همچنان ادامه داشته باشد و شکایات نفراتی مثل آندره‌آ استراماچونی، ساشا شفر، باشگاه پاختاکور (برای رضایت‌نامه ایسما) و ... از راه برسد و باشگاه ایرانی را با مشکلات و چالش‌های بیشتری مواجه کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر