کد خبر: 80595
A

خانواده درگذشتگان کرونا از 1480 مشاوره بگیرند

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از خانواده‌های درگذشتگان کرونا خواست تا از سامانه صدای مشاور بهزیستی با شماره تلفن 1480، خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند.

خانواده درگذشتگان کرونا از 1480 مشاوره بگیرند

به گزارش دیده بان ایران؛ بهزاد وحیدنیا افزود: در شرایط کنونی مناسب ترین روش برای ارائه خدمات روانشناختی به خانواده های درگذشتگان قربانی کرونا، خدمات تلفنی مشاوره ای است.

 

وی اضافه کرد: با برخی مراکز تخصصی مشاوره بهزیستی در حال رایزنی هستیم تا خدمات روانشناختی به خانواده های درگذشتگان قربانی کرونا را مفصل تر و اختصاصی تر وارد پروتکل های درمانی کنیم.

 

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: بسیاری از مناطق کشور وارد محدوده قرمز شیوع کرونا شده اند و در دسترس ترین خدمات روانشناختی و مشاوره، سامانه تلفنی 1480 است.

 

وحیدنیا در ادامه از دوستان و بستگان خانواده های درگذشتگان قربانی کرونا خواست تا از طریق تلفن و پیام های تصویری با این خانواده ها ارتباط داشته باشند و نشان دهند که این غم آنها را متاثر کرده است.

 

وی تاکید کرد: در شرایطی که خانواده های درگذشتگان قربانی کرونا امکان ابراز احساسات و حمایت جویی کمتری دارند لازم است بستگان و آشنایان آنها از طریق تلفن و پیام های تصویری، حمایت خود را نشان دهند.

 

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: درباره خدمات روانشناختی خط تلفنی 1480، اطلاع رسانی های عمومی انجام شده است و در صورت لزوم در این زمینه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز همکاری خواهیم داشت./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر