کد خبر: 80619
A

پیام فرمانده سپاه به وزیر بهداشت: پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کرونا هستید

فرمانده کل سپاه، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کرونا دانست

پیام فرمانده سپاه به وزیر بهداشت: پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کرونا هستید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در آستانه فرارسیدن سال ۱۳۹۹ و عید نوروز ،سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامب در پیامی به دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، ضمن تجلیل از مجاهدت و مدیریت وی و آحاد پزشکان و پرستاران کشور برابر ویروس کرونا، عید نوروز را به آنان تبریک گفت و شفای بیماران و توفیق رزمندگان ایثارگر این عرصه را از خداوند مسئلت کرد. 

متن پیام به این شرح است:

«برادر عزیزم جناب آقای دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم؛

در اسفندماه سال ۹۸ تاریخ جامعه پزشکی کشور با تفضل الهی، مجاهده و مدیریت جنابعالی و همکارانتان در نقطه عطفی قرار گرفت که پایه‌های منزلت رفیع طبابت و درمان با استقامت مثال زدنی آحاد پزشکان و پرستاران حرمتی مضاعف یافت. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دوره مدیریتی خود با قیام خود در درمان مردم مظلوم و بزرگوارمان در برابر تهاجم ویروس کرونا، مظهر رحمت الهی گردید.

پیشتازی جهانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نبرد ویروس کرونا، عزت ملی کشور را در تراز انتظار حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم عزیز قرار داد. 

نبردی که پزشکان و پرستاران بزرگوارمان، رزمنده وار با این ویروس منحوس، ایثارگرانه جنگیدند و با همت وصف ناپذیری از آسایش و امنیت خود مضایقه کردند تا مردم در مضیقه نباشند.

امروز همه ما مفتخریم که جامعه پزشکی، ضمن تحلیل عمیق این پدیده ناشناخته، هم در ارتقای سطح دانش پزشکی می کوشند و هم در مقابله با فراگیری این تهدید، پناهگاهی امن در پیشگیری و درمان مردم نجیبمان به ارمغان آورند.

در پایان با عرض تحیت سال جدید از خداوند تبارک و تعالی در ایام نورانی رجبیه، رحمت و شفا را برای مردم و توفیق بیش از پیش را برای آن برادر عزیز که در خط مقدم و دشوار نبرد با طغیان این تهدید قرار دارد مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر