کد خبر: 80648
A

صنف های غیرضروری هرمزگان تا ۱۵ فروردین تعطیل است

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران از تعطیلی بازارها، مجتمع های تجاری و صنف های غیر ضروری استان از یکم تا ۱۵ فروردین ماه امسال خبر داد.

صنف های غیرضروری هرمزگان تا ۱۵ فروردین تعطیل است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالمجید جلالی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان های استان صورت گرفت.

وی بیان داشت: تمامی فعالیت‌های مرتبط با زنجیره تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بویژه بخشی از فعالیت‌ها که ارتباط مستقیم با تامین، توزیع، لجستیک و پشتیبانی اقلام سلامت محور برای مقابله با بیماری کرونا دارند، باز هستند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران اظهارداشت:  در این راستا سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز عرضه اقلام پروتئینی و توزیعی، بهداشتی، میوه فروشان، عمده فروشان مواد غذایی و تعویض روغنی آپاراتی تا ۱۵ فروردین، ملزم به ارائه کالا و خدمات هستند.

جلالی ادامه داد: با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص حمایت از فعالیت‌های صنفی و تجاری، فعالان صنفی غیرضرور با توجه به مصوبه دولت نگرانی نسبت به  وصول نشدن چک، بیمه و مالیات در این دوره نداشته باشند.

وی یادآورشد: باتوجه به وضعیت بحرانی بوجود آمده برای بازاریان، امیدواریم مالکان نیز در این برهه در حمایت از بازار این نسبت به بخشش و یا ارائه تخفیف نسبت به اجاره اسفند و فروردین ماه مستاجران واحدهای صنفی و تجاری اقدام کنند.

این مسوول اظهارداشت: روسای اتحادیه های صنف های غیرضرور و فعالان در دوره اعلام شده، مکلف هستند نسبت به نظارت بر فعالیت و یا فعالیت نکردن و تعطیلی واحدها اقدام کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر