کد خبر: 80716
A

کشف ۲۱ میلیون آمپول نیروزای تقلبی در استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف ۲۱ میلیون آمپول و مواد نیروزا جهت ورزش بدنسازی در شهر رودهن خبر داد و گفت: ارزش ریالی آن ۱۲۰ میلیارد است.

کشف ۲۱  میلیون آمپول نیروزای تقلبی در استان تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار کیومرث عزیزی و در حاشیه بازدید از کشف یک کارگاه تولید مواد نیروزا در رودهن، اظهار داشت: با تلاش همکاران ما در فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند و کلانتری رودهن، طی یک عملیات مشترک موفق به کشف یک کارگاه ساخت آمپول‌های نیروزا تقلب شدند.

وی با بیان اینکه با داشتن دستور قضایی تعداد ۲۱ میلیون آمپول نیروزا کشف شد، خاطرنشان کرد: از دیگر موارد کشف شده شامل سه هزار قوطی مکمل ورزشی، سه میلیون عدد قرص نیروزا، یک میلیون عدد آمپول خالی و حدود هزار قوطی از مواد نیروزا نیز در این کارگاه وجود داشت که آماده پخش به محل‌های خاص برای عرضه به مشتریان بود.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران مجموع ارزش این کشفیات را ۱۲میلیارد ریال دانست و گفت: در این کشفیات دو نفر که در جریان این عملیات بودند نیز شناسایی و دستگیری شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام موادی که در این عملیات کشف شده و به عنوان آمپول فروخته می‌شد، روغن زیتون و مدادی است که برای بدن ضرر دارند، تصریح کرد: از باشگاه‌داران و جوانانی که در ورزش بدنسازی هستند درخواست داریم مواد نیروزا را از محل‌های قانونی و داروخانه‌های معتبر دریافت کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه از همه مردم خوب منطقه که اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دادند تشکر می‌کنم و گفت: برخورد قاطع پلیس با افرادی که بخواهند سلامت مردم را به خطر بیاندازد، ادامه خواهد داشت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر