کد خبر: 80944
A

استاندار مرکزی: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ ممنوعیت تردد خودروها از درب منزل است

استاندار مرکزی گفت: طرح‌های ترافیکی و بهداشتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این استان افزایش یافته و انتظار است شهروندان همکاری‌ بیشتری در روزهای پایانی ایام نوروز داشته باشند. محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه بیش از هر زمان دیگری شدت می گیرد و ممنوعیت تردد خودروها از درب منزل است و با رانندگانی که به این مهم توجه نکنند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

استاندار مرکزی: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ ممنوعیت تردد خودروها از درب منزل است
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید علی آقازاده  در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک افزود: محدودیت تردد در راستای ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور در این استان از ساعت ۲۴ دیشب (جمعه) آغاز شده و در این مدت با نتایج مناسبی همراه بوده است.
وی بیان کرد: میزان تردد در استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن ۱۰ درصد کمتر شده که بیانگر توجه بیشتر مردم و نظارت دقیق مسوولان امر است.
 
استاندار مرکزی ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه بیش از هر زمان دیگری شدت می گیرد و ممنوعیت تردد خودروها از درب منزل است و با رانندگانی که به این مهم توجه نکنند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
 
آقازاده عنوان کرد: مردم استان مرکزی تاکنون همکاری خوبی در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با شیوع ویروس کرونا داشته‌اند و باید این همکاری‌ها روز به روز بیشتر شود.

 

وی گفت: تیمی متشکل از فرماندار اراک، رییس پلیس راهور، نیروی انتظامی و اتاق اصناف اراک از عصر امروز (شنبه) وظیفه ساماندهی و نظارت دقیق بر فعالیت میوه فروشان دارند و با افرادی که موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر