کد خبر: 81174
A

شرکت اپل «آیفون SE» جدید و ارزان قیمت را روانه بازار می‌کند؟

به نظر می‌رسد شرکت اپل آماده‌ی پذیرش سفارشات زودهنگام برای آیفون ارزان قیمت است. درواقع پیشبینی می‌شود این کار به زودی انجام شود. افزون بر پیشبینی عرضه گوشی جدید، حدس زده می‌شود یک سخت افزار جدید به عنوان نسخه ۲۰۲۰ معرفی می‌کند. دستگاه ارزان قیمت احتمالا آیفون SE خوانده می‌شود. این گوشی جدید یک محصول ۴.۷ اینچی است و از نظر تئوری بسیار شبیه به آیفون ۹ است. این دستگاه کم هزینه مانند نسخه قبلی مقرون به صرفه سال ۲۰۱۶ " آیفون SE نامیده می‌شود. این در حالی است که از سخت افزار جدید ۲۰۲۰ برخوردار است. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز موجود است و با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده A۱۳ اپل، همان تراشه موجود در آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو پلاس استفاده کند.

شرکت اپل «آیفون SE» جدید و ارزان قیمت را روانه بازار می‌کند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ افزون بر پیشبینی عرضه گوشی جدید، حدس زده می‌شود یک سخت افزار جدید به عنوان نسخه ۲۰۲۰ معرفی می‌کند. دستگاه ارزان قیمت احتمالا آیفون SE خوانده می‌شود.

 

این گوشی جدید یک محصول ۴.۷ اینچی است و از نظر تئوری بسیار شبیه به آیفون ۹ است. این دستگاه کم هزینه مانند نسخه قبلی مقرون به صرفه سال ۲۰۱۶ " آیفون SE نامیده می‌شود. این در حالی است که از سخت افزار جدید ۲۰۲۰ برخوردار است. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز موجود است و با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده A۱۳ اپل، همان تراشه موجود در آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو پلاس استفاده کند.

 

اگرچه قیمت این دستگاه هنوز ناشناخته است، تحلیلگر برجسته اپل، مینگ چی کو اعلام کرده است که اپل قصد دارد آن را از قیمت پایه ۳۹۹ دلار بفروشد. سرنخ دیگری که آیفون SE جدید دارد اطلاعاتی است که در وب سایت خود اپل است. فروشگاه آنلاین اپل یک محافظ صفحه Belkin را برای آیفون SE، آیفون ۷ و آیفون ۸ ثبت کرده است.

 

به احتمال زیاد آیفون SE جدید برای کاربران آیفون که تمایلی به ارتقا از آیفون‌های قدیمی‌تر و در عین حال کاملاً قابل استفاده مانند آیفون ۶ یا آیفون ۶S ندارند، در نظر گرفته شده است. این غول فناوری همچنین قصد دارد کاربران تلفن اندرویدی را که هزینه خرید آیفون ندارند را به خود جذب کند.

 

شاید منطقی باشد که اپل مدل ارزان قیمت خود را اکنون عرضه کند. طبق گفته‌های این غول فناوری، تاخیر آیفون ۵G ممکن است اتفاق بیفتد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر