کد خبر: 81459
A

پزشکیان: ‌دولت برنامه مقابله با کرونا را به مجلس ارائه کند

‌نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید هفته آینده برنامه مقابله با کرونا را به مجلس ارائه کند.

پزشکیان: ‌دولت برنامه مقابله با کرونا را به مجلس ارائه کند

به گزارش دیده بان ایران؛ مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه از خداوند می‌خواهیم بیماری رئیس مجلس شورای اسلامی بهبود یابد، گفت: رئیس مجلس در این مدت بازدیدهای بسیار زیادی داشت و تلاش کرد به همین دلیل دچار کرونا شد و در حال حاضر در قرنطینه است که باید از تلاش وی قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است از کادر درمانی کشور هم تشکر کنیم، اظهار داشت: لازم است از مقام معظم رهبری تشکر ویژه داشته باشیم که اگر دستورات و توصیه‌های ایشان نبود، به این راحتی نمی‌شد مساجد، نماز جمعه و زیارتگاه‌ها را تعطیل کرد و همچنین توصیه‌های ایشان باعث شد مردم تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا را مورد تبعیت قرار دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت تا هفته آینده برنامه ملی مبارزه با کرونا را به مجلس ارائه کند و اینگونه نباشد که هر روز ما یک تصمیم جدید در این راستا بگیریم.

پزشکیان گفت: ما در شهریور ماه قانون مدیریت بحران را به تصویب رساندیم که دولت در اجرای آن قصور کرده است که باید در این باره پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه لازم است از رئیس جمهور هم تشکر کنیم که به صورت مکرر در جلسات ستاد مقابله با کرونا حضور می‌یابد، تصریح کرد: مساله حائز اهمیت این است که برنامه ملی مقابله با کرونا به صحن علنی مجلس ارائه شود و روز چهارشنبه هفته آینده این گزارش را از دولت می‌خواهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین از همه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌خواهیم در این هفته و هفته آینده پیشنهادات خود را برای مقابله با کرونا ارائه کنند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر