کد خبر: 81794
A

هاشمی‌طبا: نه استقلالی‌ام نه پرسپولیسی؛ فقط تاج!

اظهارات اخیر سید مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی وقت در یک برنامه تلویزیونی چند روزی است که استقلالی ها را حسابی ناراحت کرده است. سید مصطفی هاشمی طباء که گفته بود طرفدار تیم تاج بوده به صراحت اعلام کرد تیم کنونی استقلال ربطی به تاج ندارد. همین یک جمله کافی بود تا استقلالی ها به شدت از او دلخور شوند. اما هاشمی طبا قصد ندارد از مواضع خود کوتاه بیاید و دوباره این موضوع که استقلال و تاج دو پدیده کاملا متفاوت از یکدیگر هستند را مطرح کرد. «استقلالی ها از حرف حق که نباید ناراحت بشوند. ببینید تیم تاج در سال 1357 منحل شد و اموال این تیم هم به سازمان تربیت بدنی وقت داده شد. تمام شد و رفت. چند سال بعد از این اتفاق دکتر غفوری فرد(رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی) رفتند و یک چیز را ثبت کردند به نام تیم استقلال. پس تاج و استقلال دو پدیده مختلف هستند و هیچ ربطی هم به هم ندارند. دست منم نیست

هاشمی‌طبا: نه استقلالی‌ام نه پرسپولیسی؛ فقط تاج!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید مصطفی هاشمی طباء که گفته بود طرفدار تیم تاج بوده به صراحت اعلام کرد تیم کنونی استقلال ربطی به تاج ندارد. همین یک جمله کافی بود تا استقلالی ها به شدت از او دلخور شوند. اما هاشمی طبا قصد ندارد از مواضع خود کوتاه بیاید و دوباره این موضوع که استقلال و تاج دو پدیده کاملا متفاوت از یکدیگر هستند را مطرح کرد.

«استقلالی ها از حرف حق که نباید ناراحت بشوند. ببینید تیم تاج در سال 1357 منحل شد و اموال این تیم هم به سازمان تربیت بدنی وقت داده شد. تمام شد و رفت. چند سال بعد از این اتفاق دکتر غفوری فرد(رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی) رفتند و یک چیز را ثبت کردند به نام تیم استقلال. پس تاج و استقلال دو پدیده مختلف هستند و هیچ ربطی هم به هم ندارند. دست منم نیست. از نظر حقوقی توضیح ماجرا این بود. حالا استقلالی ها می خواهند ناراحت بشوند یا نشوند. من چیکار می توانم بکنم؟

الکی که نمی توان گفت این استقلال همان تاج است؛ نه آقا. این دو تا، دو تیم مختلف هستند.» نکته جالب این که مجریان برنامه تلویزنی با شنیدن طرفداری هاشمی طبا از تیم تاج خواستند به نوعی استقلالی بودن را به هاشمی طبا القا کنند. هرچند که رئیس اسبق کمیته ملی المپیک در آن برنامه نهایتا مجبور شد بگوید اگر قرار باشد یک تیم فوتبالی را انتخاب کند ترجیح اش استقلال است اما هاشمی طبا در مصاحبه این موضوع را هم رد کرد تا بگوید فقط طرفدار تیم تاج بوده و بس.

«من نه استقلالی ام و پرسپولیسی. اصلا طرفدار تیم خاصی نیستم. فقط طرفدار ورزش هستم و به ورزش علاقه دارم. زمانی که دانش آموز بودم چند نفر از دوستانم در تیم تاج بازی می کردند و به خاطر دوستانم، به تیم تاج آن موقع علاقه مند شدم.البته فوتبال را دوست دارم و زمانی هم خودم فوتبال بازی می کردم. الان هم به روز همه چیز را بلدم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر