کد خبر: 82153
A

حمله زامبی‌ها اینستاگرام و تتلو به "علی کریمی" به خاطر لایک نکردن آرات!

دنیای ورزش تورنتو نوشت:علی کریمی پست پسرکی که مسی برگردانش را لایک کرده و برایش پستی گذاشته، را لایک نکرده. این باعث دلخوری پدر این بچه شده است و رفته پستی در اینستایش گذاشته که علی کریمی را به دلیل عدم حمایت از آرات و شکستن قلبش بلاک کرده اند. بعد نوبت تتلو شده تا بیاید و در دفاع از آرات به علی کریمی حمله کند. فاز بعدی قصه حمله طرفداران این ها به اینستای علی کریمی و رفتار زامبی وار در شبکه های اجتماعی بوده است. آنها فحش دادند و طرفداران کریمی پاسخ و اینگونه پست آخر کریمی ۷۷ هزار پیام دارد.

حمله زامبی‌ها اینستاگرام و تتلو به "علی کریمی" به خاطر لایک نکردن آرات!

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ اتفاق این قدر عجیب است که حتی نوشتن درباره اش را سخت می‌کند. علی کریمی پست پسرکی که مسی برگردانش را لایک کرده و برایش پستی گذاشته، را لایک نکرده. این باعث دلخوری پدر این بچه شده است و رفته پستی در اینستایش گذاشته که علی کریمی را به دلیل عدم حمایت از آرات و شکستن قلبش بلاک کرده اند. بعد نوبت تتلو شده تا بیاید و در دفاع از آرات به علی کریمی حمله کند. 

فاز بعدی قصه حمله طرفداران این ها به اینستای علی کریمی و رفتار زامبی وار در شبکه های اجتماعی بوده است. آنها فحش دادند و طرفداران کریمی پاسخ و اینگونه پست آخر کریمی ۷۷ هزار پیام دارد.

توهین هایی که باعث شده اهالی فوتبال پشت کریمی در بیایند و خیلی از فوتبالیست هایی که در لایوهایشان با این بچه با استعداد حرف زدند پشت کریمی در آمدند.

اتفاقی که سبب شد تتلو آتش بس بدهد و آرات هم ویدئوی به علی کریمی توهین نکنید که قلب پدرم از این توین ها جریحه دار شده است پر کند و منتشر کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر