کد خبر: 82211
A

فرمانده انتظامی شهرستان چرام خبرداد؛ دستگیری شرور سابقه دار مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دستگیری فردی شرور، که به جرم تیراندازی منجر به جرح باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود خبر داد. مأموران انتظامی این شهرستان یک نفر ارازل و اوباش را که به دلیل ارتکاب جرائم متعدد از جمله مزاحمت، شرارت و چندین فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح گرم و زخمی کردن ۱۰ نفر از شهروندان که باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود، شناسایی کردند. وی با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه ۲۵ سال محکومیت است، تصریح کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه این فرد شرور را که قصد حمله ور شدن به طرف مأموران را داشت دستگیر کردند

فرمانده انتظامی شهرستان چرام خبرداد؛ دستگیری شرور سابقه دار مسلح

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دستگیری فردی شرور، که به جرم تیراندازی منجر به جرح باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود خبر داد.

سرهنگ "فرهاد رحیمی" افزود: مأموران انتظامی این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی یک نفر ارازل و اوباش را که به دلیل ارتکاب جرائم متعدد از جمله مزاحمت، شرارت و چندین فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح گرم و زخمی کردن ۱۰ نفر از شهروندان که باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود، شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه ۲۵ سال محکومیت است، تصریح کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه این فرد شرور را که قصد حمله ور شدن به طرف مأموران را داشت دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان چرام با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار کرد: مردم برای حفظ و برقراری نظم و امنیت بیشتر در سطح شهرستان از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس همکاری کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر