کد خبر: 82474
A

طرح ضد عفونی معابر پایتخت متوقف شد؟

معاونت خدمات شهری شهرداری تهران طرح ضد عفونی معابر را با تمرکز بر مراکز درمانی ، ایستگاه های حمل و نقل عمومی ادامه می دهد.

طرح ضد عفونی معابر پایتخت متوقف شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ عطایی درباره ادامه اجرای طرح ضد عفونی معابر پایتخت توضیحاتی داد.

اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که با نزدیک شدن به پانزدهم اردیبهشت ماه آیا اجرای طرح ضد عفونی معابر پایتخت به مانندگذشته از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اجرا می شود، گفت: اجرای طرح ضد عفونی معابر پایتخت از سوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به مانند گذشته که بخواهیم تمام معابر را ضد عفونی کنیم دیگر اجرا نمی شود.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران طرح ضد عفونی معابر را با تمرکز بر مراکز درمانی ، ایستگاه های حمل و نقل عمومی ادامه می دهد.

عطایی ادامه داد: در اجرای طرح ضد عفونی مراکز درمانی ضد عفونی داخل ساختمان های مراکز درمانی در دستور کار نیست و تنها کار ضد عفونی محیط و پیرامون و حیاط آن در دستور کار است.

او تصریح کرد: تا زمان شیوع کرونا اجرای طرح ضد عفونی مراکز درمانی و محیط های ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه می یابد./ باشگاه خبرنگاران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر