کد خبر: 82518
A

فیس بوک تالار‌های گفتگو را برای تماس‌های ویدیویی با حداکثر ۵۰ نفر راه اندازی می‌کند

امروز فیسبوک در واکنش به رشد خیره کننده اپلیکیشن ویدئویی زوم در پی همه گیری کرونا از یک ویژگی جدید رونمایی کرد. درواقع به نظر می‌رسد فیس بوک قصد دارد برای ارائه خدمات به کاربران در دوران همه گیری کرونا از روشی جدید استفاده کند.

فیس بوک تالار‌های گفتگو را برای تماس‌های ویدیویی با حداکثر ۵۰ نفر راه اندازی می‌کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امروز فیسبوک در واکنش به رشد خیره کننده اپلیکیشن ویدئویی زوم در پی همه گیری کرونا از یک ویژگی جدید رونمایی کرد. درواقع به نظر می‌رسد فیس بوک قصد دارد برای ارائه خدمات به کاربران در دوران همه گیری کرونا از روشی جدید استفاده کند.

در دوران همه گیری کرونا بسیاری از جلسات کاری و تحصیلی و حتی ارتباطات خانوادگی از طریق اپ‌های ارتباطی انجام می‌شود و در این میان اپلیکیشن زوم از محبوب‌ترین اپ‌ها محسوب می‌شود و فیس بوک تصمیم گرفته در رقابت با فیس بوک موفق باشد.

فیس بوک تالار‌های گفتگو را برای تماس‌های ویدیویی با حداکثر ۵۰ نفر راه اندازی می‌کند

فیس بوک مسنجر قبلاً از قابلیت چت تصویری برخوردار بود، اما هم در تعداد افراد مجاز به شرکت کردن محدود بود و هم در شرایطی که همه کاربران باید دارای یک حساب فیس بوک باشند. با تالار‌های جدید مسنجر، این شرایط تغییر می‌کند. در مرحله اول، می‌توانید میزبان گپ‌های ویدیویی تا ۵۰ نفر باشید و افرادی که حساب فیس بوک ندارند، می‌توانند هنوز عضو شوند. آن‌ها پیوندی به تالار گفتگوی شما ایجاد می‌کنند. آن‌ها با یک کلیک می‌توانند به مکالمه بپیوندند. درست مانند زوم، این تالار‌های گفتگو محدودیت زمانی ندارند.

 

اگر از طریق برنامه مسنجر به یک تالار گفتگو بپیوندید، می‌توانید با جلوه‌های AR و ویژگی‌های تصویری بازی کنید. ایجاد کننده یک تالار گفتگو افرادی را انتخاب می‌کند که می‌توانند آن را ببینند و به آن ملحق شوند و در هر زمان می‌تواند هر کسی را از تماس خارج کند و همچنین اگر آن‌ها نمی‌خواهند کسی دیگری را وارد کند، قفل اتاق را می‌بندند. البته می‌توانید هر وقت خواستید یک تالار گفتگو را ترک کنید.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر