کد خبر: 82848
A
دیده بان ایران:

«علی نیکزاد» نایب رییس مجلس یازدهم می شود

در این بین شنیده ها دیده بان ایران حاکی از این است که شانس منتخب مردم اردبیل در مجلس، وزیر دو وزارتخانه کابینه محمود احمدی نژاد و همچنین رئیس ستاد انتخاباتی «ابراهیم رئیسی» در سال 96 از حاج بابایی بیشتر است.

«علی نیکزاد» نایب رییس مجلس یازدهم می شود

به گزارش دیده بان ایران؛  از یکی از اعضای حاضر در جلسه ( ۸ نفره "پشت درهای بسته" ) حاکی از این است که منتخب مردم اردبیل در مجلس، و  رئیس ستاد انتخاباتی «ابراهیم رئیسی» در سال 96 به عنوان یکی از نواب رئیس مجلس یازدهم انتخاب خواهد شد. 

طبق توافقات صورت گرفته میان ۸ پدرخوانده؛ قالیباف رئیس مجلس، نیکزاد( نایب رئیس اول )و زاکانی(هنوز تصمیم گیری نهایی نشده) نواب رئیس و نادران رئیس مرکز پژوهش های مجلس خواهد شد .

به نظر می رسد دیگر نمایندگان مجلس در جریان توافقات صورت گرفته قرار نگرفته اند. به گزارش دیده بان ایران  در حال حاضر دو کاندیدای دیگر با قالیباف رقابت خواهند کرد؛ شمس الدین حسینی (وزیر اسبق اقتصاد) و فریدون عباسی (رئیس سابق سازمان انرژی اتمی) از جمله کسانی هستند که در جریان این توافق قرار نگرفته و به صورت مستقل از اصولگرایان خود را کاندیدا خواهند کرد . 

اقدامات طیف  ۸ نفره با مخالفت جدی نمایندگان روبرو شده و آن را نماد تصمیم گیری خارج از "مجلس" ارزیابی میکنند

 

امروز روزنامه اعتماد طی نگار گزارشی مدعی شده است که طی برگزاری یک جلسه مخفیانه که یک شب تا صبح هم ادامه داشته است قالیباف که اصولگرایان بر سر ریاست او بر مجلس آینده به توافق رسیده اند در این نشست پذیرفته که به‌ازای کرسی ریاست یکی از کرسی‌های نواب رییسی را به یاران محمود احمدی‌نژاد اختصاص دهد و این یعنی از بین نیکزاد و حاجی‌بابایی یک نفر بر کرسی نایب‌رییسی قالیباف خواهد نشست. (اینجا)

در این بین شنیده ها دیده بان ایران حاکی از این است که شانس منتخب مردم اردبیل در مجلس، وزیر دو وزارتخانه کابینه محمود احمدی نژاد و همچنین  رئیس ستاد انتخاباتی «ابراهیم رئیسی» در سال 96 از حاج بابایی بیشتر است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر