کد خبر: 83004
A

پدر داماد احمدی نژاد محبوب‌ترین چهره سیاسی کشور را معرفی کرد!

خورشیدی درباره اینکه چقدر احتمال وجود دارد که سکوت آقای احمدی نژاد نسبت به عملکرد روحانی باشد و وقتی در دولت بعد خودشان رئیس جمهور شوند جواب عملکرد روحانی را آن موقع بدهند گفت: شاید اینگونه باشد. اما آقای احمدی نژاد خصوصیات خاص خودش را دارد و گاهی وقت‌ها تقریبا مواضع و کارهایش آینده‌نگرانه است و به مقوله آینده نگری توجه زیادی دارد. ایشان نشان داده خیلی بیشتر از خیلی‌ها آینده نگر است.

پدر داماد احمدی نژاد محبوب‌ترین چهره سیاسی کشور را معرفی کرد!

به گزارش دیده بان ایران؛ پدر داماد احمدی نژاد مدعی است احمدی نژاد فعلا محبوب‌ترین چهره سیاسی جمهوری اسلامی است. احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد درباره سرنوشت سیاسی احمدی‌نژاد می‌گوید: آقای احمدی‌نژاد یک ظرفیت اجتماعی-سیاسی دارد و طبیعی است که مثل سایر شخصیت‌های سیاسی و بلکه بیشتر -چون بر اساس مطالعات میدانی و نظرسنجی‌های مختلف آقای احمدی نژاد فعلا محبوب‌ترین چهره سیاسی جمهوری اسلامی است- طبیعی است که برای آینده خود برنامه ریزی کرده باشد.

در مجلس که ورود پیدا نکرد و من بعید می‌دانم که آقای احمدی نژاد برای آینده سیاسی خود و انتخابات ۱۴۰۰ برنامه‌ای نداشته باشد. خورشیدی درباره سکوت احمدی نژاد درباره حوادث آبان و اصابت موشک به هواپیما می‌گوید: این شخصیت گاهی بنابر دلایلی جایی موضع مثبت یا منفی می‌گیرد و جایی معذوراتی دارد یا معادلاتی پیش روی اوست که ممکن است موضع نگیرد و بحث غریبی نیست و برای همه همینطور است. خیلی جا‌ها این موضوع را می‌بینید. به طور مثال مگر آقای خاتمی همه‌جا موضع می‌گیرد؟ یا آقایان دیگر از جناح‌های مختلف؛ لذا آقای احمدی نژاد هم از این قاعده مستثنی نیست.

خورشیدی درباره اینکه چقدر احتمال وجود دارد که سکوت آقای احمدی نژاد نسبت به عملکرد روحانی باشد و وقتی در دولت بعد خودشان رئیس جمهور شوند جواب عملکرد روحانی را آن موقع بدهند گفت: شاید اینگونه باشد. اما آقای احمدی نژاد خصوصیات خاص خودش را دارد و گاهی وقت‌ها تقریبا مواضع و کارهایش آینده‌نگرانه است و به مقوله آینده نگری توجه زیادی دارد. ایشان نشان داده خیلی بیشتر از خیلی‌ها آینده نگر است و مثل بعضی این گونه نیست که فقط چندقدم جلوتر را ببیند./ انصاف نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر