کد خبر: 83015
A

پاسخ مدیر دریاچه چیتگر به ادعای شهربانو امانی

مدیر بهره‌برداری دریاچه شهدای خلیج فارس در رابطه با انتقاد صورت گرفته از سوی عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس و انتشار بوی نامطبوع در دریاچه توضیح داد.

پاسخ مدیر دریاچه چیتگر به ادعای شهربانو امانی

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدعلیرضا طاهری، مدیر بهره‌برداری دریاچه شهدای خلیج فارس درباره انتقاد شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران از وضعیت مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس، با اشاره به تعطیل شدن مجموعه ۲۵۰ هکتاری دریاچه از اواخر سال گذشته به منظور شکست زنجیره‌ی انتقال ویروس کرونا، اظهار کرد: در ایام تعطیلی دریاچه، به واسطه‌ عدم حضور گردشگران و غرفه‌داران، پسماندهای خشک و تر تولید نشده و طبعاً هیچ بوی نامطبوعی نیز وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ضایعات و سرشاخه‌های هرس نیز برای بازیافت و تبدیل به چیپس چوب، در قسمتی از دریاچه دپو شده، به دلیل تعطیلی کسب‌وکارها و مرکز مربوطه تاکنون انجام نشده است که در اسرع وقت توسط پیمانکار پسماند منطقه ۲۲، جمع آوری خواهد شد.

طاهری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مسلمین بالاخص شهروندان تهرانی، آرزو کرد که هر چه سریعتر با ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا، بار دیگر توفیق خدمت به شهروندان و گردشگران در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برای خدمتگزاران مردم فراهم شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر