کد خبر: 83119
A

پژمانفر: مناطق آزاد قاچاق را افزایش داده است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: افراد مختلفی گزارش دادند که از همین مناطق آزاد کالاهایی به صورت قاچاق وارد می‌شود و تولید داخل را از بین می‌برد.

پژمانفر: مناطق آزاد قاچاق را افزایش داده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس امروز (سه‌شنبه 16 اردیبهشت 99)، در جریان بررسی لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، به عنوان مخالف اظهار داشت:  با توجه به تصمیمی که در ایجاد مناطق آزاد و تجاری گرفته می‌شود باید بگویم که ما در خلاء نباید تصمیم بگیریم.

وی افزود: همانگونه که آقای قاضی‌پور به آن اشاره کردند و آقای دلخوش هم آن را پذیرفتند ابتدا مسیر را رفته‌اند اما اتفاقاتی را رقم زدند که زمین‌ها به قیمت نازلی از کشاورزان خریداری و تغییر کاربری دادند که این برخلاف سیاست‌های نظام است.

حجت الاسلام پژمان‌فر با بیان اینکه از بین بردن منابع ملی و اصلی کشور قابل دفاع نیست،‌گفت:‌ بسیاری از افراد در شوراهای گیلان، با بنده تماس گرفتند و گفتند ما با این موضوع مخالفیم چرا که این منطقه آزاد گیلان نیست بلکه منطقه آزاد انزلی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه اساسا ایجاد مناطق آزاد کمک و حمایتی به تولید داخل نکرده است گفت: مناطق آزاد آیا به تولید داخل کمک کرده یا یک مشت سرمایه‌گذار و قاچاق را توسعه داده است؟ افراد مختلفی گزارش دادند که از همین مناطق آزاد کالاهایی به صورت قاچاق وارد می‌شود و تولید داخل را از بین می‌برد./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر