کد خبر: 83168
A

ماجرای جانگداز قبر دخترکی که در ایلام خودکشی‌کرد چه بود؟

سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت خانواده دختر ایلامی که چندی پیش به خاطر فقر اقتصادی خودکشی کرده بود توضیحاتی ارائه کرد.

ماجرای جانگداز قبر دخترکی که در ایلام خودکشی‌کرد چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت خانواده دختر ایلامی که چندی پیش به خاطر فقر اقتصادی خودکشی کرده بود توضیحاتی ارائه کرد. 

او گفته کسی به کمک خانواده فقیر ایلامی نیامد، متاسفانه این خانواده به علت فقر اقتصادی فرزند خود را در فاصله 200 متری منزل‌شان دفن کرده‌اند و این نشان می‌دهد این خانواده به‌شدت با مشکل اقتصادی مواجه بوده و توانایی خرید قبر در قبرستان را نداشته است.

این نماینده مجلس افزوده: کودکان ایلامی زمانی که مشاهده می‌کنند در خانواده آن‌ها حداقل امکانات حیاتی نیز وجود ندارد و سخت‌ترین شرایط ممکن بر زندگی آن‌ها حاکم است چاره‌ای جز خودکشی برای‌شان باقی نمی‌ماند. وضعیت اقتصادی اسفناک این خانواده ها منجر به چنین اتفاقاتی می شود.

کودکان در دوره‌ای از زندگی هستند که به داشته‌های اطرافیان نگاه می کنند و عدم دارایی برای آن ها به شدت اذیت کننده است.

پس از جنگ تحمیلی استان ایلام به مقام نخست خودکشی در کشور رسید. برخی از این خودکشی ها به قدری اسفناک است و از روش های بسیار دردناکی استفاده می شود که قابل به بازگویی نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر