کد خبر: 83270
A

ادعای امام جمعه تهران در مورد دیدار آیت الله خامنه ای با امام زمان+ فیلم

حجت السلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه تهران در شبکه یک سیما در مورد فردی که موفق به دیدار رو در رو با امام زمان شده صحبت کرده است؛ امام جمعه تهران به نقل از آن فرد روایتی را درباره نظر موافق امام زمان (عج ) درباره رهبری نقل کرده بود.

ادعای امام جمعه تهران در مورد دیدار  آیت الله خامنه ای با امام زمان+ فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت السلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه تهران در شبکه یک سیما در مورد فردی که موفق به دیدار رو در رو با امام زمان شده صحبت کرده است؛ امام جمعه تهران به نقل از آن فرد روایتی را درباره نظر موافق امام زمان (عج ) درباره  رهبری نقل کرده بود.  "پرسیدم آقا، حضرت آقا در نظر شما چطور هستند؟ حضرت فرمودند ایشان از مایند". امام جمعه تهران ، سپس می گوید: "به قدری این جریان من را شارژ کرده. ما رهبری داریم که قماش [از جنسِ] حضرت است".

حجت السلام کاظم صدیقی در تیرماه ۹۱ هم از قول یک روحانی مورد اعتماد خود مدعی شد که "آیت الله  خامنه‌ای(رهبر انقلاب اسلامی)... مکرر خدمت حضرت تشرف داشته است، ولی نشناخته"، و افزود: "وجود مبارک امام زمان ـ‌ارواحنا فداه‌ـ در عرفات با اسم ایشان [رهبر]  را دعا می‌کرد". حجت السلام صدیقی در ۶ مهر ۹۸ هم گفته بود اساسا "خدا در وجود رهبری تجلی کرده است".  

 

volumeVideo: 14.04M | durationVideo: 00:02:40
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر