کد خبر: 83416
A

دیدار ویدئو کنفرانسی دانشجویان با رهبر انقلاب

دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب امسال به دلیل شیوع کرونا، به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

دیدار ویدئو کنفرانسی دانشجویان با رهبر انقلاب

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری که طبق سنت هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط این دیدار تغییر کرده و این دیدار امسال به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان دانشجویی برگزار می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: در این دیدار نمایندگان تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و دانشجویان جهادی در محضر رهبری از طریق ویدئو کنفرانس صحبت خواهند کرد و نقطه نظرات خود را همانند سال‌های قبل اعلام می‌کنند.

وی گفت: کم و کیف این دیدار کنفرانسی از قبل اعلام شده بود، اما با توجه به دیدار کارگر‌ان ما در تلاش هستیم تا آن را گسترده تر کنیم.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این دیدار محدود است و اینکه چه تعداد می‌توانند حضور یابند، اعلام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه دیدار حضوری لغو شد، ما در تلاش هستیم تا باتوجه به شور و شوق دانشجویان برای دیدار با رهبری و برکات این جلسه برای فضای دانشجویی، پس از اتمام دوران کرونا از رهبری درخواست کنیم تا جلسه‌ای جایگزین و حضوری برای دانشجویان فراهم شود و امیدواریم اجابت کنند.

حجت‌الاسلام رستمی در پایان با اشاره به زمان برگزاری این دیدار گفت: زمان قطعی برگزاری دیدار در نیمه سوم ماه رمضان خواهد بود که تاریخ و روز آن اعلام خواهد شد./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر