کد خبر: 83433
A

پیدا شدن گرگ‌مار دو سر نادر در هند!

در حالی که برخی از این جانور می‌ترسند، برخی دیگر عاشق این حیوانات هستند و حتی به عنوان حیوان خانگی آن‌ها را نگه می‌دارند. گونه‌های مختلفی از این خزنده در جهان وجود دارد، از مارهایی با جثه‌هایی ریز که سمی و خطرناک هستند تا مارهای غول پیکری که سمی نیستند، اما قادر به بلعیدن طعمه‌های بزرگ‌تر از خود و حتی انسان هستند. به تازگی پیدا شدن یک گرگ مار دو سر نادر در هند خبرساز شده است. " سوسانتا ناندا "، محیط‌بان هندوستانی ویدئویی از این مار نادر را در توئیتر خود منتشر کرد. در این ویدئو این گرگ مار که دارای دو سر مجزا بوده و در حال خزیدن روی زمین است دیده می‌شود. بنا به گفته ناندا این مار بی آزار است و خطری برای انسان ندارد.

پیدا شدن گرگ‌مار دو سر نادر در هند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در حالی که برخی از این جانور می‌ترسند، برخی دیگر عاشق این حیوانات هستند و حتی به عنوان حیوان خانگی آن‌ها را نگه می‌دارند. گونه‌های مختلفی از این خزنده در جهان وجود دارد، از مارهایی با جثه‌هایی ریز که سمی و خطرناک هستند تا مارهای غول پیکری که سمی نیستند، اما قادر به بلعیدن طعمه‌های بزرگ‌تر از خود و حتی انسان هستند.

به تازگی پیدا شدن یک گرگ مار دو سر نادر در هند خبرساز شده است. " سوسانتا ناندا "، محیط‌بان هندوستانی ویدئویی از این مار نادر را در توئیتر خود منتشر کرد. در این ویدئو این گرگ مار که دارای دو سر مجزا بوده و در حال خزیدن روی زمین است دیده می‌شود. بنا به گفته ناندا این مار بی آزار است و خطری برای انسان ندارد.

11863121_415

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر