کد خبر: 83455
A

منتخب مجلس یازدهم: نگران این نیستیم که چه کسی رئیس مجلس شورای اسلامی می‌شود

یک منتخب اصولگرای مجلس یازدهم گفت: صحبت‌هایی که در مورد کاندیداهای ریاست مجلس شنیده می‌شود گمانه‌زنی رسانه‌ای است. بحث انتخابات ریاست مجلس باید در فراکسیون نیروهای انقلاب مطرح شود و به جمع‌بندی برسیم. بعد از آن این موضوع در صحن مطرح شود.

منتخب مجلس یازدهم: نگران این نیستیم که چه کسی رئیس مجلس شورای اسلامی می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ مجلس یازدهم از هشتم خردادماه در حالی آغاز به کار می‌کند که مهم ترین بحث این روزهای آن درباره تعیین ریاست مجلس است. در حال حاضر گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص کاندیداهای احتمالی ریاست مجلس یازدهم صورت می‌گیرد. اگرچه نام 11 کاندیدا ریاست مجلس یازدهم تاکنون در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شده، اما احتمال رقابت میان محمدباقر قالیباف، حمیدرضا حاجی‌بابایی و علی نیکزاد برای ریاست مجلس بیش از سایر گزینه‌هاست.

 

حسین حاتمی منتخب مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس یازدهم، در پاسخ این پرسش که از میان گزینه‌های ریاست مجلس شورای اسلامی کدام کاندیدا شانس بیشتری دارد، گفت: در فراکسیون باید تصمیم‌گیری شود و بعد از آن می‌توان گفت که کدام یک از این گزینه‌ها شانس بیشتری دارد.

 

گزینه‌های مطرح ‌شده برای ریاست مجلس حرف و حدیث رسانه‌هاست

 

او ادامه داد: بنابراین نیاز است که فراکسیون جمع‌بندی درون محفلی داشته باشد سپس به گزینه‌های ریاست مجلس برسیم. گزینه‌هایی که مطرح می‌شود حرف و حدیث رسانه‌هاست. نمی‌توان روی گزینه‌هایی که مطرح می‌شود متمرکز شد.

 

این منتخب اصولگرای مجلس یازدهم نظر شخصی‌اش را در مورد گزینه‌های احتمالی برای ریاست مجلس این‌طور بیان کرد: نمی‌توانم الان نظر شخصی‌ام را بگویم، باید بحث انتخابات ریاست مجلس در فراکسیون مطرح شود و به جمع‌بندی برسیم. بعد از آن این موضوع در صحن مطرح شود.

 

نگران این نیستیم که چه کسی رئیس مجلس شورای اسلامی می‌شود

 

حاتمی تاکید کرد: نگران این نیستیم که چه کسی رئیس مجلس شورای اسلامی می‌شود. تمام گزینه‌هایی که نام‌شان برای تصدی ریاست مجلس مطرح است برای ما عزیزند. باید ابتدا به جمع‌بندی برسیم و بعد نظرمان را علنی اعلام خواهیم کرد. صحبت‌هایی که در مورد کاندیداهای ریاست مجلس شنیده می‌شود، گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

 

فراکسیون نیروهای انقلاب در حال شکل‌گیری است

 

او در پاسخ به این سوال که کدام فراکسیون قرار است گزینه‌های احتمالی ریاست مجلس را مشخص کند، توضیح داد: فراکسیون نیروهای انقلاب در حال شکل‌گیری است و در این فراکسیون گزینه‌های ریاست مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.

 

منبع: اعتماد آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر