کد خبر: 83464
A

عضو خبرگان: کرونا، دروغ و توطئه است/ خطر هست ولی این طور نیست که اینها می‌گویند!

حجت الاسلام محمدمهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم گفت: واقعا این خبری که درباره کرونا می‌گویند دروغ است؛ این خبر اینقدر بزرگ نیست. خطر هست ولی این طور نیست که اینها می‌گویند؛ پشت این توطئه‌ای است.

عضو خبرگان: کرونا، دروغ و توطئه است/ خطر هست ولی این طور نیست که اینها می‌گویند!

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدمهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم گفت: واقعا این خبری که درباره کرونا می‌گویند دروغ است؛ این خبر اینقدر بزرگ نیست. خطر هست ولی این طور نیست که اینها می‌گویند؛ پشت این توطئه‌ای است.

نماینده استان البرز در مجلس خبرگان افزور: این سیاست تنظیم خبری، توطئه‌ای پشتش است. دروغ می‌گویند به مردم.

او با طرح این سوال که «دروغ می گویند یعنی واقعا کرونا نیست؟» ادامه داد: چرا، کرونا هست ولی دروغی که می گویند این است که این خبر اینقدر بزرگ نیست. اینطور نباید خبر منتشر می‌شد. دارند کاری با مردم می‌کنند، به مردم راست نمی‌گویند؛ نمی‌گویند چه خیانتی داریم می‌کنیم. این می‌شود خبر کذب. خیانت را در تنظیم خبر می‌پوشانند.

او با طرح پرسش دیگری که «دروغ می گویند که تا الان اینقدر کشته داشته؟»، افزود: نه راست است. ولی اینکه این خبر را بزرگ می کنند و کشته های دیگر را نمی گویند، اینکه بگیر و ببند راه می اندازند و بگیر و ببند را در خبر می آورند و 24 ساعته همه را در مقابل این خبر قرار می دهد، و همه را در فضای رعب و وحشت قرار می دهد و از این فضا استفاده کرده و کاری انجام می دهند، دروغ می گویند و صادق نیستند. می‌خواهند مردم را تحت استعمار خود دربیاورند، خبر درست می‌کنند؛ خبر را کوچک و بزرگ می‌کنند. این کذب است./ انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر