کد خبر: 83571
A

زهرا سعیدی مبارکه: استاندار اصفهان رسانه‌های منتقد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای عدم انتشار ضعف‌هایش تحت فشار قرار می‌دهد

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: فعالیت مجلس دهم در آستانه ظالمانه‌ترین تحریم‌ها در تاریخ آغاز شد، در حالی که قدرت ذاتی ایران توانست در مقابل آمریکا ایستادگی کند.

زهرا سعیدی مبارکه:  استاندار اصفهان رسانه‌های منتقد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای عدم انتشار ضعف‌هایش تحت فشار قرار می‌دهد

به گزارش دیده بان ایران، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی امروز ( سه شنبه 23 اردیبهشت ماه 99)‌ در جلسه علنی و در نطق میان دستور اظهار داشت: خدمت به مردم پس از انجام واجبات توصیه‌ای رسیده به ما از سوی ائمه اطهار(ع) است.

وی با پذیرش نقاط ضعف مجلس گفت: مجلس دهم در آستانه ظالمانه ترین تحریم‌ها در تاریخ فعالیتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرد. ولی قدرت ذاتی ایران توانست در مقابل آمریکا ایستادگی کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس تصریح کرد: هدف مردم ایران غارت و بردن در دوران شیوع کرونا نبوده و نیست بلکه بخشیدن است، در حالی که ما شاهد آشوب و بلوا در غرب هستیم.

وی افزود: جهش تولید می‌تواند با مدیریت زمان و شایسته سالاری مزیت بزرگی برای کشورمان به حساب آید.

سعیدی افزود: نمایندگی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فقط در ساختمان مجلس نمی‌دانم و بعد از آن به این موضوع هم افتخار خواهم کرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس اظهار داشت: دارا بودن رتبه دوم از دارندگان کرونا و رتبه سوم در مرگ و میر استان اصفهان نشان دهنده وجود برخی خبرها در این استان است که باید سریعا نسبت به آن اقدام اساسی صورت گیرد.

وی با انتقاد از اقدامات استاندار اصفهان گفت: متأسفانه استاندار رسانه‌های منتقد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای عدم انتشار ضعف‌هایش تحت فشار قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن بیش از دو سال است که در کمیسیون اقتصادی بررسی شده و با وجود تصویب در این کمیسیون به صحن علنی نرسید، در حالی که می‌توانست دلالی در بازار مسکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دهد./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر