کد خبر: 83616
A

ضرغامی توصیه رهبری برای کنارگذاشتن اختلافش با رئیس جمهور ر« آشتی تحمیلی» خواند

ضرغامی هیچ‌گاه رابطه اش با حسن روحانی، رییس‌جمهور دوستانه نشده و کدورت‌هایی که به نظر می‌رسد قدیمی است از بین نرفته؛ نه تنها از بین نرفته بلکه تبدیل به مشاجره لفظی نیز شده است. مشاجره‌ای که به تعطیلی دو شورای عالی مهم در کشور منجر شد اما آن‌طور که ضرغامی می‌گوید با یک «صلوات» بالاخره ختم به «خیر» شد؛ «صلواتی» که حالا ضرغامی در مصاحبه‌اش آن را مصالحه «تحمیلی» توصیف می‌کند.

ضرغامی توصیه رهبری برای کنارگذاشتن اختلافش با رئیس جمهور ر« آشتی تحمیلی» خواند

به گزارش سایت دیده بان ایران:ضرغامی هیچ‌گاه رابطه اش با حسن روحانی، رییس‌جمهور دوستانه نشده و کدورت‌هایی که به نظر می‌رسد قدیمی است از بین نرفته؛ نه تنها از بین نرفته بلکه تبدیل به مشاجره لفظی نیز شده است.

مشاجره‌ای که به تعطیلی دو شورای عالی مهم در کشور منجر شد اما آن‌طور که ضرغامی می‌گوید با یک «صلوات» بالاخره ختم به «خیر» شد؛ «صلواتی» که حالا ضرغامی در مصاحبه‌اش آن را مصالحه «تحمیلی» توصیف می‌کند. هر چه بود روایت بامداد دوشنبه ضرغامی به عنوان جدیدترین روایت از مشاجره با روحانی و اختلاف با او نشان داد که آشتی «تحمیلی» با ختم «صلوات» صورت گرفته است. 

 

 بازخوانی مشاجره در «باغ رمضان»

عزت‌الله ضرغامی بامداد دوشنبه میهمان برنامه «باغ رمضان» بود. ویژه برنامه‌ای که به مناسبت ماه رمضان از ساعت 24 تا یک و 30 دقیقه بامداد با حضور چهره‌های سرشناس برگزار و از طریق نرم‌افزار روبیکا پخش می‌شود.

رییس اسبق صداوسیما اگرچه پیش از این خرده‌روایت‌هایی از مشاجره لفظی‌اش با رییس‌جمهوری را بیان کرده ‌بود، این‌بار هم به سیاق قبل خبری از جزییات نبود، اما از توصیه رهبری برای حل‌وفصل این اختلاف خبر داد و این آشتی مصلحتی را از سر اجبار و «تحمیلی» توصیف کرد. 

در این برنامه گفت‌وگومحور صحبت از فضای مجازی به میان می‌آید و ضرغامی در حال گفتن اینکه «من آسیب‌های فضای مجازی را می‌دانم و عضو شورای عالی فضای مجازی هستم...» با این پرسش مواجه می‌شود که آیا به جلسات شورای عالی فضای مجازی پس از ماجراهای پیش آمده و قهر می‌رود یا نه؟ ضرغامی هم با خنده توضیح می‌دهد که «دوباره لطف کردند و دعوت کردند. در واقع رییس باید دعوت کند. او یک چیزی گفت و ما یک چیزی گفتیم. بعد دعوا شد. بعد ایشان از جلسه بیرون رفتند. البته اول به من گفتند اما وقتی دیدند من بیرون برو نیستم جلسه را ترک کردند.»

با این حال ضرغامی در مواجهه با اصرار مجری برای شرح ماوقع مقاومت می‌کند و می‌گوید: «بگذریم. الان با هم دوست شدیم. میشه آشتی کرد بعضی مواقع آشتی‌ها تحمیلی است. سابقا در دعواهایی که در محله‌ها اتفاق می‌افتاد، یک بزرگ‌تری دست دو طرف را می‌گرفت و می‌گفت «صلوات».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر