کد خبر: 83705
A

رهبر کره شمالی دوباره ناپدید شد

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دوباره به دلایل نامعلومی مدت ۱۲ روز است که در ملاء عام ظاهر نشده و هیچ بیانیه‌ای را ایراد نکرده است. رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی آمریکا ، اظهار داشت: او ممکن است نوارها را در کارخانه‌ها ببرد؛ اما ما نمی توانیم اطمینان داشته باشیم که اینها عکسهای واقعی باشند . رهبر کره شمالی پیشتر پس از ۲۰ روز غیبت در آستانه اول ماه مه، روز جهانی کارگر در مراسم تکمیل ساخت کارخانه کود شیمیایی شرکت کرده و نوار نمادین در مراسم افتتاح این کارخانه را شخصاً قطع نمود و برخلاف شایعات پخش شده در مورد بیماری کیم جونگ اون ، وی درعکس‌های منتشره سالم به نظر می‌رسید.

رهبر کره شمالی دوباره ناپدید شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه نیویورک پست نوشت: کیم جونگ اون مدت ۱۲ روز است که در ملاء عام ظاهر نشده و هیچ بیانیه‌ای را ایراد نکرده است.

رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی آمریکا ، اظهار داشت: او ممکن است نوارها را در کارخانه‌ها ببرد؛ اما ما نمی توانیم اطمینان داشته باشیم که اینها عکسهای واقعی باشند .

رهبر کره شمالی پیشتر پس از ۲۰ روز غیبت در آستانه اول ماه مه، روز جهانی کارگر در مراسم تکمیل ساخت کارخانه کود شیمیایی شرکت کرده و نوار نمادین در مراسم افتتاح این کارخانه را شخصاً قطع نمود و برخلاف شایعات پخش شده در مورد بیماری کیم جونگ اون ، وی درعکس‌های منتشره سالم به نظر می‌رسید.

کیم جونگ اون از ۱۱ آوریل در انظار عموم ظاهر نشده بود . او در جشن ۱۵ آوریل در مراسم زادروز کیم ایل سونگ، پدربزرگ خود و بنیانگذار کره شمالی شرکت نکرده بود . به دلیل غیبت نسبتا طولانی وی شایعاتی درباره مرگ یا بیماری احتمالی وی منتشر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر