کد خبر: 83709
A

دعوای توئیتری بر سر ریاست مجلس یازدهم/ محصول «وفاق» چه می شود؟

فعالیت‌های توییتری منتخبین اصولگرای مجلس یازدهم نشان می‌دهد که اختلاف جدی میان جبهه پایداری و سایر اصولگرایان برای انتخاب رئیس مجلس وجود دارد.

دعوای توئیتری بر سر ریاست مجلس یازدهم/ محصول «وفاق» چه می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ الیاس نادران روز گذشته در توییتی نوشت که در جلسه‌ای شرکت کرده که توسط پژمان فر به آن دعوت شده و محصولی آن را اداره می‌کرده است. در این جلسه او گفته است که راه اندازی یک جمع فقط با هدف « نه به قالیباف» عملی ضد وحدت است. 

بعد از این توییت علی خضریان عضو جبهه پایداری و منتخب مردم تهران در پاسخ به نادران نوشت که جلسه‌ وفاق به پیشنهاد جبهه پایداری شکل گرفت و جناب محصولی با عنوان قائم مقام جبهه تشریح بحث کردند و کار را به منتخبان سپردند. جناب نادران تعجب می‌کنم که موضوعی شفاف را وارونه جلوه می‌دهید؛ شأن شما و آقایان زاکانی، قاضی زاده، امیرآبادی و دیگر حاضرین در جلسه اجل از اداره شدن است.

سپس مجتبی رضاخواه یکی دیگر از منتخبین مجلس یازدهم در پاسخ به علی خضریان در توییتی نوشت: «جناب محصولی! با چه حقی در موضوع تعیین رئیس مجلس بروز کرده و اختلاف ایجاد کردید؟!

تعیین رئیس مجلس به افراد غیر از منتخبین ارتباطی ندارد ما جوانان منتخب خودمان بلدیم رئیس مجلس انتخاب کنیم و اجازه فتنه انگیزی و دخالت بیجا به پدرخوانده‌ها نخواهیم داد.»

همچنین مصطفی میرسلیم، یکی دیگر از منتخبین مردم تهران و نامزد تصاحب کرسی ریاست مجلس در یک سخنرانی گفته بود که رئیس مجلس نباید چشم به ریاست جمهوری داشته باشد./ خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر