کد خبر: 83793
A

منتخب مجلس یازدهم: افرادی خارج از مجلس برای انتخاب رئیس لابی می‌کنند

منتخب مردم در حوزه انتخابات کلیبر، خداآفرین و هوراند گفت: انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید در درون فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی صورت بگیرد و افرادی که از خارج از مجلس برای انتخاب رئیس مجلس لابی می‌کنند مورد پذیرش نیست.

منتخب مجلس یازدهم: افرادی خارج از مجلس برای انتخاب رئیس لابی می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین حاتمی در نشست تمهیدات کارگروه اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی که صبح امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: اساس کار مجلس در حوزه هم‌افزایی در قالب فراکسیون تجلی می‌یابد و فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب اسلامی هم فراکسیون سیاسی است و البته هنوز در خصوص نام آن به توافق نهایی دست نیافته‌ایم، ولی طی روزهای گذشته در خصوص نام آن به اجماع خواهیم رسید.

منتخب مردم در حوزه انتخابات کلیبر، خداآفرین و هوراند افزود: انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید در درون فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی صورت بگیرد و افرادی که از خارج از مجلس برای انتخاب رئیس مجلس لابی می‌کنند مورد پذیرش نیست.

وی بیان کرد: آینده روشن و امیدوارکننده‌ای پیش روی مجلس یازدهم قرار دارد و همه ما نمایندگان موظف هستیم که کمک کنیم تا ادبیات انقلاب اسلامی جاری و ساری شود.

حاتمی گفت: مجلس یازدهم همان مجلسی است که مدنظر رهبر انقلاب اسلامی قرار دارد و می‌تواند مطالبات ایشان را برآورده سازد و امیدواریم که این مجلس مشکلات جاری کشور را حل و فصل کند./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر