کد خبر: 83813
A

ترامپ:آمریکا موشکی ساخته که ۱۷بار سریع‌تر از موشک‌های حال حاضر است

آمریکا موشکی ساخته که ۱۷بار سریع‌تر از موشک‌های حال حاضر است.وی اظهار کرد: «ما در حال تولید انبوه تجهیزات نظامی و ساخت تسلیحاتی هستیم که هیچ‌کس قبلاً شاهد آن نبوده است. من این موشک هایپرسونیک را سوپر_دوپر (به اصطلاح خیلی معرکه) می‌نامم، شنیده‌ام که ۱۷ بار سریع‌تر از موشکی است که ارتش در اختیار دارد.»

ترامپ:آمریکا موشکی ساخته که ۱۷بار سریع‌تر از موشک‌های حال حاضر است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری اسپوتنیک دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده اعلام کرد که آمریکا در حال ساخت موشک‌های هایپرسونیک (مافوق صوت) است و این موشک‌ها در مقایسه با سریع‌ترین موشک‌های حال حاضر، ۱۷ برابر سریع‌تر هستند.

وی اظهار کرد: «ما در حال تولید انبوه تجهیزات نظامی و ساخت تسلیحاتی هستیم که هیچ‌کس قبلاً شاهد آن نبوده است. من این موشک هایپرسونیک را سوپر_دوپر (به اصطلاح خیلی معرکه) می‌نامم،  شنیده‌ام که ۱۷ بار سریع‌تر از موشکی است که ارتش در اختیار دارد.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هم‌چنین اضافه کرد که این موشک‌ها می‌بایست نسبت به موشک‌هایی که توسط روسیه و چین تولید می‌شوند، بهتر باشند.

جاناتان هافمن، سخنگوی پنتاگون نسبت به اظهارات ترامپ واکنشی نشان نداد و از روشن ساختن موضوع طفره رفت و حتی خبرنگاران را هم راهی کاخ سفید کرد. کایلی مکنانی، سخنگوی کاخ سفید نیز از اظهار نظر راجع به مصاحبه‌ی ترامپ خودداری کرد!

امروز (جمعه) ترامپ هم‌چنین برای اولین بار در بیش از ۷۲ سال گذشته از پرچم جدید نیروی فضایی آمریکا رونمایی کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر