کد خبر: 83911
A

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به گفته های عضو مجلس خبرگان/ به افراد متوهم حرجی نیست!

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به سخنان حجت الاسلام مهدی میرباقری از اعضای مجلس خبرگان که درباره کرونا و توطئه آن علیه ایران ادعاهای عجیبی را مطرح کرده بود نوشت: به این گونه افراد متوهم حرجی نیست ولی سؤال اینست که تلویزیون چرا تریبون زنده در اختیار چنین افرادی قرار می‌دهد؟ سخن این شخص به این معناست که اکثر کشورهای جهان که با هدف مهار کردن کرونا قرنطینه شدند، خودشان علیه خودشان توطئه کرده‌اند!

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به گفته های عضو مجلس خبرگان/ به افراد متوهم حرجی نیست!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به سخنان حجت الاسلام مهدی میرباقری از اعضای مجلس خبرگان که درباره کرونا و توطئه آن علیه ایران ادعاهای عجیبی را مطرح کرده بود نوشت: 
 به این گونه افراد متوهم حرجی نیست ولی سؤال اینست که تلویزیون چرا تریبون زنده در اختیار چنین افرادی قرار می‌دهد؟ سخن این شخص به این معناست که اکثر کشورهای جهان که با هدف مهار کردن کرونا قرنطینه شدند، خودشان علیه خودشان توطئه کرده‌اند!

 میرباقری در برنامه مکث شبکه افق با ارائه آمارهایی از مرگ‌ و میرهای بعضی شهرهای ایران در اثر آلودگی هوا و بیماری قند و مالاریا در آفریقا، نتیجه‌گیری کرده بود که چون به ‌خاطر این مرگ و میرها هیچ شهر و کشوری قرنطینه نمی‌شود ولی به‌ خاطر کرونا که تاکنون بعد از ۵ ماه کشته‌های کمتری داشته ۵ میلیارد نفر قرنطینه می‌شوند، این نشان می‌دهد توطئه بزرگی پشت صحنه وجود دارد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر