کد خبر: 83972
A
در سال جهش تولید

کاپیتان میرمهدی: از پیشکسوتان حمایت جدی خواهیم کرد/ پیشکسوتان نباید دغدغه هایی همچون مسکن داشته باشند

پیشکسوت ورزش های رزمی ایران گفت: به دنبال حمایت از پیشکسوتان ورزش کشور هستیم که طرح خانه دار شدن این سرمایه های ورزش کشور، در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

کاپیتان میرمهدی: از پیشکسوتان حمایت جدی خواهیم کرد/ پیشکسوتان نباید دغدغه هایی همچون مسکن داشته باشند
به گزارش سایت دیده بان ایران، کاپیتان « سید کمال میرمهدی » ضمن بیان این مطلب افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده، ما نیز به دنبال جهش و سرعت بخشیدن در حمایت از پیشکسوتان هستیم. بر این اساس و با استفاده از طرحی که مهندس حسن زلفی طراحی کرده، به دنبال احداث مجتمع های مسکونی با شرایط ویژه برای پیشکسوتان ورزش کشور هستیم.
وی افزود: این مجتمع ها که در گردنه قوچک و شهرک وحدت کرج احداث خواهند شد، با تسهیلات ویژه در اختیار پیشکسوتان قرار خوهد گرفت تا سرمایه های ورزش ایران اسلامی دغدغه ای بابت مسکن و آینده خود ‌نداشته باشند.
رئیس فدراسیون قوی ترین مردان جهان در آسیا و مسئول ثبت رکوردهای گینس در آسیا با اشاره به مشارکت تعدادی از دلسوزان ورزش در این طرح حمایتی اظهار داشت: در این پروژه، پیشکسوتانی همچون: « سهیل عسگری » بازیکن خوب و خوش اخلاق سال‌های نه ‌چندان دور تیم استقلال، مشارکت جدی و‌ ستودنی دارند. وی علاوه ‌بر اخلاق نیکو، در ابعاد فنی نیز کارنامه خوبی دارد، به طوری که از سوی مسئولان فوتبال راس الخیمه امارات برای مربیگری در یکی از تیم های اماراتی، دعوت به همکاری شده است.
کاپیتان میرمهدی در پایان از برگزاری نشستی با پیشکسوتان ورزش ایران، مسئولان ورزشی، جانبازان و قهرمانان برای تشریح سایر برنامه های آتی خود خبر داد.

0

photo_2020-05-17_23-48-07

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر