کد خبر: 83997
A

نماینده مجلس: دولت وام‌های یک‌میلیونی را به صورت بلاعوض به مردم بدهد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت وام‌های یک‌میلیونی را به صورت بلاعوض به مردم بدهد و از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری خود اعتبار آن را تأمین کند.

نماینده مجلس: دولت وام‌های یک‌میلیونی را به صورت بلاعوض به مردم بدهد

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت وام یک میلیون تومانی را به صورت بلاعوض به مردم پرداخت کند. 

وی افزود: دولت می‌تواند از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری خود، اعتبار این وام‌ها را تأمین کند و درست این است که این وام‌ها به صورت بلاعوض به مردم پرداخت شود. 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: امروز مردم در شرایط بسیار سختی از نظر اقتصادی به سر می‌برند و سایه سنگین کرونا در اقتصاد کشور باعث شده تا مشکلات معیشتی و بیکاری گسترش پیدا کند و لازم است با حمایت بیشتر و بهتری را از مردم توسط دولت شاهد باشیم. 

ابوترابی خاطرنشان کرد: امروز 92 درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود و باید هر سه قوه با صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری‌شان جلوی این رویه را بگیرند. 

وی در پایان گفت: با صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری می‌توان به تأمین اعتبار برای بخش عمرانی و همچنین دیگر مسائل زیرساختی کمک کرد و لازم است تا این امر هر چه بیشتر جدی گرفته شود. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر