کد خبر: 84111
A

محمدحسین صابر، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها کیست؟

طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدحسین صابر به ‌سمت رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب شد.

محمدحسین صابر، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها کیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدباقر نوبخت در حکم انتصاب محمدحسین صابر آورده است: در اجرای ماده (9) اصلاحی اساسنامه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مصوبه 128271.ت45956هـ تاریخ 1392.07.17 هیأت محترم وزیران و با عنایت به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منصوب می‌شوید.

 

در ادامه این حکم آمده است: با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها انتظار است ضمن فراهم آوردن سازوکار اجرایی لازم و اتخاذ تدابیر مناسب، نسبت به اعمال دقیق قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با همکاری اعضای هیأت‌مدیره و بهره‌گیری از همفکری و نظرات اعضای مجمع اقدام نمایید.

 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان تصریح کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

 

محمد حسین صابر متولد سال 1358، اهل گیلان و دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت فنآوری، کارشناسی ارشد و کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه تهران است.

 

وی دارای سوابق اجرایی متعددی به‌عنوان مدیرعامل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت پروژه‌های پالایشگاهی و پتروشیمی و عضو هیأت‌مدیره انجمن شرکت‌ها و مؤسسات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است و تا پیش از این، مشاور معاون رئیس‌جمهور و نماینده ویژه سازمان برنامه و بودجه در اجرای طرح‌های صنایع پتروشیمی و پروپیلن در شمال کشور (استان‌های گیلان، مازندران و گلستان) بود.

 

تألیف کتاب “کنترل فرآیند” و چاپ بیش از 20 مقاله تخصصی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و مدیریت فنآوری و نوآوری در مجلات علمی و تخصصی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، از جمله سوابق علمی صابر است.

 

وی همچنین مدرس دانشگاه در حوزه‌های مدیریت پروژه، طراحی مهندسی، مدیریت استراتژیک و مدیریت فنآوری می‌باشد.

 

صابر از بنیان‌‌گذاران و عضو شورای مرکزی کانون دانشجویان و دانش آموختگان گیلانی دانشگاه‌های تهران (کانون گیلداد) است.

 

مدیرعامل هدفمند سازی یارانه

 

منبع: اعتماد آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر