کد خبر: 84113
A

چگونه سبک کژوال داشته باشیم؟

سبک کژوال یعنی استایلی که شما در آن احساس راحتی و آرامش کنید. یعنی سبک پوششی که برای ست کردن نیاز به حساسیت زیادی ندارید و هر لباسی که دوست داشته باشید به تن می کنید. بنابراین سبک یا استایل کژوال در یک کلمه یعنی راحتی! این استایل برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

چگونه سبک کژوال داشته باشیم؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سبک کژوال یعنی استایلی که شما در آن احساس راحتی و آرامش کنید.

یعنی سبک پوششی که برای ست کردن نیاز به حساسیت زیادی ندارید و هر لباسی که دوست داشته باشید به تن می کنید. بنابراین سبک یا استایل کژوال در یک کلمه یعنی راحتی! این استایل برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

استایل کژوال انواع مختلفی دارد ولی ویژگی مشترک همه‌ آنها این است که شما با آنها احساس خوب و راحتی داشته باشید.

در این استایل از نظر جنسیت محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید فارغ از جنسیت، از اکسسوری ها و لباس های مورد علاقه خود استفاده کنید.

چگونه استایل‌ خود را کژوال کنیم

برای اینکه همیشه بتوانید استایل کژوال Casual خود را بدون دردسر درست کنید باید این اقلام را در کمد لباس تان داشته باشید.

تی شرت سفید یا رنگی:

یک تی شرت ساده یقه گرد، یک انتخاب قطعی است و عملا با هر چیزی در کمد لباس هایتان ست می‌شود. می توانید رنگ تی شرت را از بین رنگ هایی مانند مشکی، طوسی و سفید انتخاب کنید.

شلوارجین :

جین آیتم مهم سبک کژوال است و شما باید یک شلوار جین با کیفیت و شیک که در آن راحت هستید در کمد لباستان داشته باشید. شلواری را انتخاب کنید که اندازه سایز کمرتان باشد، به سراغ شلوارهایی که خیلی تنگ هستند نروید.

کت تک :

در فصل های سرد سال ،کت، پالتو، بارانی ،هودی یا پلیور ساده انتخاب مناسبی هستند اما کت‌های تک کژوال معمولا فصل خاصی نمی شناسند و می توان در مراسم نیمه رسمی به جای کت و شلوار کلاسیک از آنها استفاده کرد.

کفش های کژوال:

و اما انتخاب یک کفش، بخش مهمی از هر استایلی را تشکیل می دهد.

برای ساخت استایل کژوال حتما باید کفش شما متناسب با این سبک باشد. به عنوان مثال شما به یک جفت کفش کتانی راحت در رنگ ساده و خنثی نیاز دارید که در یک روز طولانی هم قدم شما شود و از خستگی شما جلوگیری کند. علاوه بر کفش کتانی شما می توانید از صندل، کفش های تخت و نیم بوت نیز برای ساخت استایل کژوال خود استفاده کنید. همچنین در کفش های مردانه و زنانه مدل‌های نیمه‌رسمی فراوانی وجود دارند که شما می توانید به آسانی با انتخاب هر یک از آنها سبک کژوال خود را کامل کنید.

کفش ملی پیشنهادهای خوبی در این باره برای شما دارد، می توانید این مدل ها را در فروشگاه آنلاین ببینید و چنانچه نمونه مورد نظر خود را انتخاب کردید ظرف کمتر از ۲۴ ساعت در هر کجای کشور که باشید آن را تحویل بگیرید .برای مراجعه به فروشگاه آنلاین کفش ملی به نشانی shop.mellishoes.ir مراجعه کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر