کد خبر: 84325
A
جنگ انتخاباتی اصولگرایان بالا گرفت:

عباس سلیمی‌نمین: حاضرم اسناد و مدارک درباره میرسلیم را عرضه کنم

سلیمی‌نمین تأکید کرد: مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه اگر واقعا درباره آقای میرسلیم می‌خواهد اطلاعاتی داشته باشد با کمال میل این اسناد را در اختیار ایشان قرار می‌دهیم کمااینکه در گذشته نیز جوانان موتلفه آمدند و مدارک و اسناد فراوان موجود را در اختیارشان گذاشتیم. من خودم مستقیم با این اسناد و مدارک درگیری داشتم و آثاری را در این زمینه به نقد گذاشتم. قطعا این اسناد و مدارک برای مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه نیز قابل تأمل خواهد بود.

عباس سلیمی‌نمین: حاضرم اسناد و مدارک درباره میرسلیم را عرضه کنم

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس سلیمی‌نمین در واکنش به بیانیه مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه اسلامی گفت: قطعا توصیه به رعایت همه جوانب امر در مسائل سیاسی و اجتماعی امری بسیار پسندیده است اما در مقام توصیه هر کسی به هر کسی می تواند توصیه‌ای داشته باشد.  

 

وی افزود: برخی از نیروهای جوان حزب موتلفه به دفتر ما تشریف آوردند و اسناد و مدارکی درباره برخی عناصر نه چندان موجه این حزب که چهره موجهی از خودشان عرضه می کنند به آنها ارائه دادیم. به مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه توصیه می کنم تشریف بیاورند مدارک مان را به ایشان نیز عرضه داریم، بعد خودشان قضاوت کنند.

 

مدیر دفتر تدوین مطالعات تاریخ معاصر ایران یادآور شد: بنا به توصیه مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه ما نباید ایمان خودمان را در زمینه هایی به راحتی از دست بدهیم. این توصیه به خود ایشان نیز برمی‌گردد.

 

وی ادامه داد: البته این بیانیه با امضای یک نفر صادر شده است اما در درون بیانیه سخن از «ما جوانان» است. من اطلاع موثق دارم بسیاری از جوانان مخلص موتلفه با افراد فرصت‌طلبی مثل (...) -که زمان عضو شورای مرکزی این حزب بود- به شدت مخالف بودند و آنها را میراثدار شایسته ای برای شخصیت های برجسته ای همچون شهید عراقی نمی‌دانند.

 

سلیمی‌نمین تأکید کرد: مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه اگر واقعا درباره آقای میرسلیم می‌خواهد اطلاعاتی داشته باشد با کمال میل این اسناد را در اختیار ایشان قرار می دهیم کما اینکه در گذشته نیز جوانان موتلفه آمدند و مدارک و اسناد فراوان موجود را در اختیارشان گذاشتیم. من خودم مستقیم با این اسناد و مدارک درگیری داشتم و آثاری را در این زمینه به نقد گذاشتم. قطعا این اسناد و مدارک برای مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه نیز قابل تأمل خواهد بود.

 

وی افزود: امیدوارم بعد از مطالعه اسناد و مدارک، مسئول شاخه جوانان حزب موتلفه هر قضاوتی داشت آن قضاوت را دنبال کند و مثل سایر جوانان موتلفه در موتلفه از حق دفاع کنند. امیدوارم این بحث بتواند نتیجه خوبی در آگاهی این عزیزان داشته باشد.

 

منبع: نامه نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر