کد خبر: 84451
A

اعلام زمان شروع مجدد لیگ برتر انگلیس

تلگراف مدعی شد رقابت های لیگ برتر انگلیس از تاریخ ۱۷ ژوئن(۲۸ خرداد) با برگزاری دو مسابقه استون ویلا - شفیلد و منچسترسیتی - آرسنال پیگیری خواهد شد.

اعلام زمان شروع مجدد لیگ برتر انگلیس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تلگراف مدعی شد رقابت های لیگ برتر انگلیس از تاریخ ۱۷ ژوئن(۲۸ خرداد) با برگزاری دو مسابقه استون ویلا - شفیلد و منچسترسیتی - آرسنال پیگیری خواهد شد.

بیش از دو ماه از آخرین مسابقه برگزار شده در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس می گذرد. شیوع گسترده ویروس کرونا در سرتاسر قاره اروپا و البته بریتانیا باعث شد که رقابت های لیگ برتر با تعویق روبرو شود.

طی روزها و هفته های گذشته صحبت های زیادی درباره زمان از سرگیری مسابقات لیگ برتر انگلیس مطرح بوده است. با این حال اما هیچ تاریخ دقیق و رسمی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس در این باره منتشر نشده است.

در همین رابطه اما تلگراف دقایقی پیش مدعی شد که رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از تاریخ ۱۷ ژوئن مصادف با ۲۸ خرداد ماه پیگیری خواهد شد. بر این اساس رقابت های لیگ برتر از تاریخ ذکر شده با برگزاری دو بازی عقب افتاده استون ویلا- شفیلد و منچسترسیتی- آرسنال پیگیری خواهد شد و به احتمال فراوان هفته جدید از سه روز بعد یعنی تاریخ ۲۰ ژوئن آغاز خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر