کد خبر: 84579
A

استقبال اکثریت تشکل های حوزه عمران و ساختمان از ریاست اقبال شاکری بر کمیسیون عمران مجلس+ اسامی تشکل ها

کمیسیون عمران یکی از مهمترین کمیسیون های کلیدی و زیربنایی مجلس شورای اسلامی می باشد که مدیریت آن نیاز به تخصص و تجربه در ابعاد مختلف دارد.

استقبال اکثریت تشکل های حوزه عمران و ساختمان از ریاست اقبال شاکری بر کمیسیون عمران مجلس+ اسامی تشکل ها
به گزارش سایت دیده بان ایران در جریان برگزاری نشست هم اندیشی فعالان حوزه ساختمان و صنعت در روز دوشنبه 12 خرداد، جمعی از انجمن ها، کانون ها و تشکل های صنفی حوزه عمران و ساختمان، طی صدور بیانیه ای حمایت خود را از دکتر اقبال شاکری نماینده مردم حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر برای تصدی ریاست کمیسیون عمران مجلس شورای اعلام داشتند. 
متن بیانیه به قرار ذیل می باشد:
بسمه تعالی
کمیسیون عمران یکی از مهمترین کمیسیون های کلیدی و زیربنایی مجلس شورای اسلامی می باشد  که مدیریت آن نیاز به تخصص و تجربه در ابعاد مختلف دارد. مسئولیت پیگیری اجرای قوانین و نظارت بر عملکردها در حوزه کلان راه و شهرسازی کشور بر عهده تک تک نمایندگان مردم به‌ویژه کمیسیون عمران و خصوصا ریاست کمیسیون عمران است. شرایط کنونی صنعت ساختمان کشور نشان می‌دهد کمیسیون مربوطه از منظر نظارت بر اجرای قوانین و پایش عملکردها، دچار لختی و سستی است. 
با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های مجلس شورای اسلامی هستیم، جای آن است که تشکل های تخصصی حوزه عمران و ساختمان به این امر، توجه ویژه داشته باشند.
هم اکنون با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا، نوک پیکان تهدیدات بین المللی بوده و باید در اسرع وقت سکانداری لایق، مدیر، متخصص و متعهد زمام امور را در دست گرفته و کشور عزیزمان را یاری رسان باشد. 
در این زمان حساس با حضور جناب آقای دکتر اقبال شاکری از اساتید بنام حوزه دانشگاه و مدیران باسابقه حوزه عمرانی کشور، روزنه‌ امیدی به سوی آینده روشن پدیدار شده که امید است با مدیریت و هدایت ایشان شاهد اصلاح و بهبود روندها، فرایندها و سیاست‌های عمرانی به نفع آرمان‌های انقلاب و مصالح کشور و مردم باشیم.
آقای دکتر اقبال شاکری به ارتباط با تشکل های تخصصی معتقد و متعهد است. اقبال شاکری؛ فردی با برنامه و مستعد است که می تواند در کمیسیون عمران موفق عمل کند.
سابقه دکتر اقبال شاکری در حوزه عمرانی ودانشگاهی اتفاق بسیار مناسبی به منظور انتخاب ریاست کمیسیون عمران است. 
 نگاه دکتر شاکری در حوزه عمران  فراجناحی بوده و تا حد زیادی توانسته است نظر مثبت تشکل های تخصصی را به همراه داشته باشد. 
با توجه به تجربه و تخصص و سوابق دکتر شاکری در حوزه عمران شورای چهارم شهرتهران وی می‌تواند برنامه‌ریزی و سیاستگذاری مناسبی را برای توسعه بپروژه های عمرانی کشور مدنظر قرار دهد و موجب شود تا چرخ اقتصادی کشور در این حوزه بهتر از قبل بچرخد.
 امید است با حضور و مدیریت دکتر شاکری در کمیسیون عمران شاهد توسعه و توجه بیشتر دربرنامه ریزی و قانونگذاری در بخش های راه، شهرسازی، هواپیمایی، بندری و دریایی باشیم چراکه کشور در برهه حساس کنونی نیازمند توسعه همه جانبه در بخش های مختلف تحت مدیریت این کمیسیون هستیم.
لذا از سایر نمایندگان محترم استدعا داریم تا در حمایت از ایشان نهایت مساعدت را مبذول دارند.
 
اسامی تشکل ها:
 
1.تعاونی انجمن صنفی سازه های فولادی کشور
2. اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی  
3. انجمن ایمنی و مهندسی حریق استان تهران
4. فعالان شهرک صنعتی عباس آباد
 
5. جامعه صنفی مهندسان  نقشه بردار کشور
6. انجمن تولیدکنندگان سیستمهای تهویه مطبوع کشور
 
7.جمع کثیری از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان
 

IMG_20200602_100709_003

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر