کد خبر: 84621
A

غلامرضا تاجگردون، از رد صلاحیت تا رد اعتبار نامه

سید مصطفی خادمی فعال رسانه ای در یادداشتی به مسئله به موضوع اعتبار نامه تاجگردون پرداخته است

غلامرضا تاجگردون، از رد صلاحیت تا رد اعتبار نامه
به گزارش سایت دیده بان ایران؛سید مصطفی خادمی فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت؛ تاجگردون مردی عجیب با اتفاقاتی عجیب تر، مردی که حرکت بعدی اش غیر قابل پیش بینی است اما او در یک چیز کاملا قابل حدس و پیش بینی است غلامِ مردمِ شهرهایش و استانش و ایرانش.

 

مرد قد بلند زاگرسی که این روزها کما فی السابق سیبل توپخانه های متعدد جناحی و قومی است در اوان جوانی به جنگ رفت تا از وطن دفاع کند و امروز در جبهه ای دیگر به میدان آمد تا حلال مشکلات مردمان رنج کشیده دیارش باشد، او از گچساران آمده دقیقا جایی که ۲۰ درصد نفت و گاز ایران را تولید می کند اما تا قبل از تاجگردون حتی از سهم ناچیز یک سوم/دو سوم نفت هم بی بهره بود.

 

این مقدمه ای بود برای شناختن تاجگردون توسط ذهن های آزاده ای که در قید و بند تعصبات جناحی و قومی نیستند و اما...

 

تاجگردون کسی است که در این سال ها باید لقب مرد بحران ها را به او داد چرا که هر بار به واسطه ای وارد بحرانش کرده اند و او سیاووشان از آتش ها بیرون آمد، او یَلی نبود در سیستان که حکیم توس او را کرده باشد رستمِ دستان بلکه غلامی بود در پای خامی که مردمانش او را کردند غلامِ خدمت.

 

تا قبل از مجلس نهم و ورود تاجگردون گچساران آن چنان شناخته نبوده و نیرویی از کهگیلویه و بویراحمد به سطح اول کشور راه نیافته بود پس مرد قد بلندی که صدای پیرزن و پیرمرد باباکلانی شد خطر جدیدی برای آنانی بود که عدالت را در آبادانی تهران و مرکز می دیدند و این حق را برای مردمی که از نفت سهمشان راه رفتن فرزندانشان روی خطوط لوله و خودشان استشمام بوی اذیت کننده آن نبود و حالا مدیر سایتی که ید طولایی در تخریب نیروهای این استان دارد با هشتگ #باندلرها برای این مردم دایه مهربان تر از مادر شده است و آن نماینده ای که در پی کسب نامی در همین چند صد کیلومتری گچساران است خود را صدای مردمِ گچسارانی می خواند که سروی چون تاجگردون را در قلعه دارند.

 

دولت روحانی فرصت خوبی به رشد نیروهای کهگیلویه و بویراحمد داد و چند معاون وزیر نتیجه آن بود که الحق برخی از آن ها شایستگی هایی بیشتر از خود وزرا داشته و دارند مانند دکتر غریب پور ولی این مهم نیست چقدر توانایی دارند و چه کرده اند باید زده شوند چون به قول آن مدیر سایت این ها از #باندلرها هستند و لر را چه به دخالت در سیاست و اجرائیات.

 

روزی هواپیمای مسافربری یاسوج به قلب دنا پرواز ابدی کرد و تاجگردون صدای آن مردم شد ولی چپ و راست پشت هم قرار گرفتند و مسئله را قومیتی کردند تا ربیعی متخلف شناخته نشود و از وزارت نیافتد چون ماموریت چیز دیگری بود، پیش از قائله استیضاح ربیعی رسانه داران استیجاری چون آن خانم به وکیلی و تاجگردون حمله ور شدند و توئیت پشت توئیت زدند و لر و ترک کردند تا ربیعی نیافتد و آخر سر  گفتند وااسفا از تاجگردون با فاشیستی برخورد کردنش و وقتی چند ماه بعد ربیعی افتاد به تاجگردون اتهام معامله کردن بر سر خون مسافران را زدند چون این بار ماموریت انجام نشده بود و حالا در مجلس جدید جایی که در یک تناسب اگر رای این نمایندگانی که به اعتبارنامه تاجگردون معترض شدند را حساب کنیم می بینیم که تایید تاجگردون از ملت بیشتر از آنان بوده است، نماینده شیراز از حدود 1 میلیون 400 هزار رای 120 هزار رای آورده است آن هم جایی که رقیبی نبوده ولی تاجگردون از ۱۰۰ هزار رای ۴۰ هزار رای آورده است این کجا و آن کجا؟

 

روزی به صلاحیت او معترض شدند و با کمک نیروهای خودی درون شهرستان به صلاحیت تاجگردون ورود کردند اما یدالله فوق ایدیهم بود و تاجگردون صلاحیت را کسب کرد آن هم با آن همه اسکرین شات ها و خبرهای دروغی که در توئیتر و تلگرام و اینستاگرام منتشر کردند سعی داشتند تا چهره ای خلاف از او بسازند و وقتی قافیه را باختند به تبلیغات او هم رحم نکردند و خبر پشت خبر و توئیت پشت توئیت به او و هوادارانش حمله ور شدند چرا او نمی توانست و نمی تواند ریا کند و حالا در مسئله ای ورود به مجلس به یک دلیل مضحک به اعتبارنامه او معترض شدند که چرا تاجگردون برای مردمش کار می کند، گویی در نزد نمایندگان فعلی که همگی اصولگرا هستند کار کردن نباید توسط اصلاح طلب صورت گیرد و در میان اصلاح طلبان هم اصلاح طلبانه عمل کردند مقدم ندانستن توسعه و پیشرفت به عنوان سنگ بنای تحول است، در اصلاح طلبی چندین محور وجود دارد که یکی عدالت در توزیع ثروت و منابع بین مردم که تاجگردون این را به خوبی انجام داده و اگر این اصلاح طلبی نیست پس چیست؟
در میان اصولگرایان گفته اند او 80 تا 90% بودجه را به گچساران برده اما نمی گویند سال ها 1% هم به گچساران، بامِ نفت ایران نمی رسید بنابراین اگر مردم تهران حق بودجه دارند مردم گچساران دارند و این بازی ها فقط برای انجام ماموریت زدن نیروی برآمده از زاگرس است و بس.

و اما بعد 

چند روز قبل در توئیتی سوال وار گفتم که: ‌‌‌‎تاجگردون بالاخره صبروسکوت تاریخی را خواهد شکست؟ پشت پرده جلسه نمایندگان تهران برای اینکه ‎ او رئیس کمیسیون نشود را بیرون می دهد؟

 این توئیت حکایت از واقعیت هایی است که اگر تاجگردون صلاح بداند به زبان خواهد آورد و در همین راستا کمپین سکوت بشکن را مردم درست کرده اند تا او بالاخره صبر و سکوت تاریخی را بشکند و سخن کند.

این مورد پیش بینی می شود که او در این دور مجلس دیگر سکوت نکندنگفته ها را بگوید که باید دید او چه خواهد کرد و چگونه بحران های دیگر را رد می کند

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر