کد خبر: 84719
A

جانشین بیرانوند در پرسپولیس کیست؟

علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان پایتخت جدا می شود و یحیی گل محمدی و همکارانش برای پر کردن جای خالی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان کار سختی پیش روی خود می‌بینند.

جانشین بیرانوند در پرسپولیس کیست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یحیی گل‌محمدی از مدتی قبل در مصاحبه‌ای به صورت رسمی اعلام کرده بود بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان فعلی سرخپوشان در فصل آینده گلر اول این تیم به شمار می‌رود اما به هر حال پرسپولیس از آنجا که باید در فصل بعدی، جدا از بازی های لیگ و جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد، نیاز به گلرهای بیشتری دارد. از این رو یحیی حتماً باید حداقل یک دروازه‌بان جدید به جمع بازیکنانش اضافه کند. در مورد جذب دروازه‌بان، حرف‌های زیادی به گوش می‌رسد و شایعات بزرگی در بین اهالی فوتبال رد و بدل می‌شود. از میان آمدن نام محمد رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن و حال حاضر تراکتور بگیرید تا پیام نیازمند که روزهای بسیار خوبی را در سپاهان سپری می‌کند. با این حال لیست هایی توسط برای رسانه‌ها و در میان شایعات دیده می‌شود که در نوع خود جالب است. تقریباً هر بازیکنی که حتی یک بار درون دروازه یک تیم لیگ برتری ایستاده، شانس حضور در باشگاه پرسپولیس و جانشینی علیرضا بیرانوند را پیدا کرده است! برخی کانال های هواداری هم این موضوع را حسابی داغ می کنند و با نام ها بازی می کنند تا شاید یکی از این دروازه بان ها به پرسپولیس نزدیک‌تر شود.

 

البته در این میان بحث بازارگرمی هم مطرح است و خیلی ها احساس خطر کرده‌اند که نکند از قافله تبلیغ برای دروازه بان های تحت قرارداد خود عقب بمانند و ورود آنها به ماجرای تبلیغ دروازه بان، موضوع را عجیب تر می کند. با این حال معضل کشف یک دروازه بان خوب و جانشینی مناسب برای علیرضا بیرانوند می تواند تمرکز کادر فنی و بازیکنان را به هم بریزد به خصوص این موضوع برای رادوشویچ جدی است زیرا او قرار است با حمایت یحیی گل محمدی در فصل آینده گل شماره یک لقب بگیرد.

رادو دروازه بان خوب و کم حاشیه ای است اما او در حال حاضر یکی از شاکیان باشگاه به حساب می آید. البته مشکل رادو فنی نیست اما او به مسائل مالی اعتراض شدیدی دارد و اعتقادش این است که باشگاه تا به حال باید حداقل ۵۰ درصد از طلبش را پرداخت می‌کرد اما پرداختی به او از ۳۰ درصد هم کمتر است. باید تا دو هفته آینده صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. در حال حاضر شایعات باشگاه پرسپولیس را رها نمی کند و همه دروازبان های لیگ گزینه حضور در پرسپولیس هستند که این موضوع چالش جدی برای کادر فنی ایجاد کرده است.

43257

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر