کد خبر: 84732
A

جزییات انتخاب رئیس و هیات رئیسه فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس

جوکار عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب نحوه انتخاب رئیس و هیات‌رئیسه این فراکسیون را شرح داد.

جزییات انتخاب رئیس و هیات رئیسه فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدصالح جوکار، نماینده یزد در مجلس یازدهم با اشاره به انتخاب رئیس فراکسیون مردمی انقلاب بیان کرد: بعد از انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس در جلسه‌ای اساسنامه و مرامنامه فراکسیون که پیش از این توسط کارگروه اساسنامه و آیین نامه تدوین شده بود، را به رأی اعضا خواهیم گذاشت تا بتوانیم بر اساس آن فعالیت‌های فراکسیون را جدی‌تر دنبال کنیم.

 

وی افزود: بعد از تصویب اساسنامه در فراکسیون، چهره‌هایی که برای ریاست به آنان اقبال هست در کارگروه بررسی می‌شوند و نتیجه آن به شورای مرکزی معرفی می‌شود و پس از تأیید نفرات در شورای مرکزی، رئیس و هیئت رئیسه در صحن فراکسیون اکثریت انتخاب می‌شوند.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب درباره سازوکار انتخاب رئیس فراکسیون تأکید کرد: طبق نظر نمایندگان و با اخذ رأی استمزاجی نظر بر این شد که رئیس مجلس، رئیس فراکسیون اکثریت نباشد. اکنون باید ببینیم نظر نهایی فراکسیون براین خواهد بود و انتخاب رئیس بر همین نحوه پیش خواهد رفت یا تصمیم دیگری گرفته می‌شود.

 

جوکار تأکید کرد: پس از انتخابات،هیئت رئیسه برنامه‌های فراکسیون را تنظیم می‌کند و نتایج آن را به سمع و نظر مردم می‌رساند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر