کد خبر: 84809
A

چه کسی نقویان را از تلویزیون اینترنتی حذف کرد؟

این که آخرین دبیر هیئت عالی گزینش کشور که یک روحانی مشهور است، توسط اسپانسر یک برنامه اینترنتی گزینش و حذف شود، از اتفاقات خنده‌دار روزگار ماست که متأسفانه جای گریستن دارد

چه کسی نقویان را از تلویزیون اینترنتی حذف کرد؟
به گزارش سایت دیده بان ایران، این که آخرین دبیر هیئت عالی گزینش کشور که یک روحانی مشهور است، توسط اسپانسر یک برنامه اینترنتی گزینش و حذف شود، از اتفاقات خنده‌دار روزگار ماست که متأسفانه جای گریستن دارد.
در شب‌های ماه رمضان، برنامه‌ای با نام «باغ رمضان» توسط مجموعه فرهنگی عباس‌آباد تهران و با حمایت مالی همراه اول و اپلیکیشن روبیکا هر شب پخش شد.حجت‌الاسلام محمدرضا زائری کارشناسی ثابت این برنامه را در کنار دو مجری دیگر بر عهده داشت.
قرار بر این بود که حجت‌الاسلام ناصر نقویان هر شب در این برنامه درباره مسائل دینی بحث‌هایی ارائه کند، اما علیرغم این اعلام، با آغاز پخش، غیر از یک شب، خبری از این روحانی خوش‌بیان نشد و تا پایان ماه رمضان حجت‌الاسلام زائری تنها کارشناس_ روحانی این برنامه بود.
نقویان درباره این غیبت اعلام نشده‌اش گفت: البته قرار نبود من هر شب برنامه زنده داشته باشم، چند قسمت ضبط شده بود که بنا بود پخش شود، ولی متأسفانه به من اعلام کردند که برخی مسئولان با حضور من در این برنامه مخالف هستند و همان قسمت‌های ضبط شده هم پخش نشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر