کد خبر: 84822
A

جزییات ماجرای همدستی دیواندری و اکبر طبری

علی دیواندری رئیس سابق پژوهشگاه بانک مرکزی و مدیرعامل سابق بانک ملت از 26 شهریور سال گذشته به اتهام اخلال عمده در نظام ارزی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری، خیانت در امانت، سفرهای محرمانه و مشارکت در قاچاق حرفه‌ای ارز محاکمه شد. در پایان چندین جلسه محاکمه، علی دیواندری بازداشت و پیش از صدور حکم دادگاه با قرار وثیقه از زندان خارج شد. در حالی که هنوز حکم دادگاه درباره پرونده و میزان محکومیت دیواندری اعلام نشده است، طی روزهای گذشته، با دستور مرجع قضائی، علی دیواندری بازداشت و روانه زندان شد. اما علت بازداشت وی چه بود؟

جزییات ماجرای همدستی دیواندری و اکبر طبری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی دیواندری رئیس سابق پژوهشگاه بانک مرکزی و مدیرعامل سابق بانک ملت از 26 شهریور سال گذشته به اتهام  اخلال عمده در نظام ارزی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری،  خیانت در امانت، سفرهای محرمانه و مشارکت در قاچاق حرفه‌ای ارز محاکمه شد.

 

در پایان چندین جلسه محاکمه، علی دیواندری بازداشت و پیش از صدور حکم دادگاه با قرار وثیقه از زندان خارج شد.

 

در حالی که هنوز حکم دادگاه درباره پرونده و میزان محکومیت دیواندری اعلام نشده است، طی روزهای گذشته، با دستور مرجع قضائی، علی دیواندری بازداشت و روانه زندان شد. اما علت بازداشت وی چه بود؟

 

طبق اسناد منتشرشده و جزئیات کیفرخواست قرائت‌شده در نخستین جلسه محاکمه اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه‌قضائیه، علی دیواندری جزو متهمان این پرونده نیز هست و از آنجا که تعدادی از متهمان این پرونده متواری و از کشور خارج شده‌اند، به منظور جلوگیری از فرار دیواندری، وی در روزهای گذشت و تحویل زندان شده است.

 

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر